Hier vandaag de drachtecho gehad en we verwachten pups van Envie en Freddie rond 12 mei Helaas een week geleden onze Boellie moeten laten inslapen. Het vermoeden was een tumor in t hoofd
ChefsSpecial
Geplaatst: 14-04-25 17:31
Ik las het Kim, veel sterkte En gefeliciteerd natuurlijk met de positieve echo!
Dank je wel! Het was extra spannend want ze is de eerste nakomeling van zowel reu als teef die voor de testen mocht. En extra blij, want Lotje is het resultaat van een combinatie (Yan en Sushi) die ik al in mijn hoofd had toen beiden nog pup waren.
Dus ja, ik ben extra opgelucht en extra happy met dit resultaat
ChefsSpecial
Geplaatst: 22-04-25 15:44
Nou, Cookie zit aan het begin van haar loopsheid, vandaag uitstrijkje gemaakt. Haar dochter Lollie doet mee maar wordt niet gedekt nu. Alleen is er dus kans dat bounty ook meegaat met ze, al hoop ik stiekem dat ze nog een paar weken wacht. Anders heb ik weer 2 nesten tegelijk
ChefsSpecial
Geplaatst: 27-04-25 13:58
Onze Lotje is vandaag een grote meid geworden, met een jaar en ruim 2 weken voor het eerst loops.
De kans wordt nu wel heel groot dat Bounty ook meegaat, aangezien cookie, Lollie, Sushi én Lotje nu loops zijn, maar tot nu toe nog een kleine frut, dus ik hoop dat ze nog even wacht
Hier inmiddels 2 nestjes van Fredje op komst. 1 bij Envie en de ander bij een teefje dat ik gefokt heb. Zusje van Elmo. Heel spannend en leuk. En heel fijn dat beide nestjes zo “eigen” zijn.
ChefsSpecial
Geplaatst: 27-04-25 21:39
Leuk Kim! Dat is inderdaad ook wel een beetje “eigen”
Ook fijn om dan makkelijker te kunnen volgen hoe ze uitgroeien etc. Voordat hij openbaar ter dekking komt
ChefsSpecial
Geplaatst: 29-04-25 12:55
Nou, precies wat ik dacht. Bounty ook loops dus we gaan weer drukke tijden tegemoet
ChefsSpecial
Geplaatst: 30-04-25 22:36
En de komende combi’s mogen dan nu ook wel bekend gemaakt worden
Cookie mag op date met Burley (kookprogramma thema)
Bounty mag op date met de Franse Stanley (Franse gerechten thema)
Het is de bedoeling om van Bounty een meisje aan te houden. Ik ben de eerste in Nederland die deze reu gebruikt dus ik kijk echt heel erg uit naar deze combinatie
Vanmorgen progesteron geprikt. Cookie dag 10 en ik begon te twijfelen dus bounty ook meegenomen (dag 3) Cookie stond op 11,8 dus heeft net haar eerste dekking al gehad Bounty op 2,23 dus dinsdag terug