Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
StonedRomy schreef:Als een hond weet dat een bepaald gedrag ongewenst is, dan is corrigeren ( na niveau van het gedrag, dus niet om een plakje kaas de hond alle hoeken van de kamer laten zien ) een betere oplossing dan geheel negeren. Wel zodra het gedrag wat je wilt gezien wordt, belonen!
Het probleem van corrigeren is dat ze het gedrag wel af gaan leren, maar je hebt geen sturing over wat er voor in de plaats komt als je niet duidelijk bent in wat je wel wilt zien. Kan zijn dat hij een juiste beslissing en positief gedrag laat zien, maar het gedrag kan ook plaatsmaken voor iets nog heftiger.
StonedRomy schreef:Als een hond weet dat een bepaald gedrag ongewenst is, dan is corrigeren ( na niveau van het gedrag, dus niet om een plakje kaas de hond alle hoeken van de kamer laten zien ) een betere oplossing dan geheel negeren. Wel zodra het gedrag wat je wilt gezien wordt, belonen!
Het probleem van corrigeren is dat ze het gedrag wel af gaan leren, maar je hebt geen sturing over wat er voor in de plaats komt als je niet duidelijk bent in wat je wel wilt zien. Kan zijn dat hij een juiste beslissing en positief gedrag laat zien, maar het gedrag kan ook plaatsmaken voor iets nog heftiger.
StonedRomy schreef:Mijn teef at weer een aantal dagen niets meer. Nieuwe schrokbak gekocht en het is ingeademd het voer. Dus leuke nieuwe (anti) schrokbak erbij en op weg om de afgevallen 2 kg er weer bij te eten.
kiwiwitje schreef:StonedRomy schreef:Mijn teef at weer een aantal dagen niets meer. Nieuwe schrokbak gekocht en het is ingeademd het voer. Dus leuke nieuwe (anti) schrokbak erbij en op weg om de afgevallen 2 kg er weer bij te eten.
Mag/eet ze paardenvet? Die van Duodog worden ze al bijna vet van door er naar te kijken..
gribaldi schreef:Vanaf hoe oud voeren jullie van die schapenvet bonbons knoflook? Ik zit te twijfelen, geen idee of hij het lust maar mijn teef reageerde er altijd wel goed op.
Deze heeft iet wat andere darmen dus moet opletten wat hij krijgt anders is hij zo aan de race..