Verder maakt kleur me niet uit. Van red tri super mooi

Dit is pas lippenstift

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie18x schreef:er zijn heel veel kleuren die ik echt mooi vind, maarja in mijn dromen had ik al heel veel honden hier rondlopen haha.
Ik pas ook weleens op een zwarte herder. Vind ik persoonlijk niet zo mooi, komt misschien ook door haar bouw.
Kaus schreef:Ik kom de laatste tijd (op Facebook hoor) ook wel blauwe en blonde Duitse herders tegen. Wordt niet erkend maar schijnt wel raszuiver te kunnen. Vind het er alleen niet uitzien.
Zwarte herders vind ik gaafnet als helemaal zwarte border collies
MyWishMax schreef:Kaus schreef:Ik kom de laatste tijd (op Facebook hoor) ook wel blauwe en blonde Duitse herders tegen. Wordt niet erkend maar schijnt wel raszuiver te kunnen. Vind het er alleen niet uitzien.
Zwarte herders vind ik gaafnet als helemaal zwarte border collies
Ja, blauw duikt af en toe op. Net als panda (hele grote witte vlekken). Blond bedoel je wit mee? Die is logisch, de Zwitserse witte herder was eigenlijk een Duitser, alleen bij de Duitser niet erkend. Die was vroeger vrij regelmatig te vinden in een nest, tegenwoordig niet meer geloof ik. Ja, in het buitenland nog wel, dan zie je dat ze minder wit zijn dan een ZWH.
Blauw is in Amerika nog wel vrij vaak voorkomend, in NL eigenlijk niet. Of ze worden in het nest al afgemaakt en stil gezwegen, maar fokker die ik ken had er 2? jaar geleden 4 in 1 nest en die waren vreselijk in trek.
Kaus schreef:Hmm, niet eten is voor een hond (zelfs een pup) niet heel erg. Ik weet dat je bij een kat meteen alarm moet slaan en alle middelen inzetten. Bij een hond is die nood minder hoog. Neemt natuurlijk absoluut niet weg dat je niet op zoek moet naar een oorzaak, maar daar was je ook al mee bezig.
Qua diagnose zou ik echt niks kunnen zeggen, maar je zou wel kunnen kijken of ze wat blikjes pindakaas wil bijvoorbeeld. Dan zal ze zich ook beter voelen want van zo'n lege maag worden ze juist misselijk. Ze heeft dan sinds gisterenmiddag niks meer gegeten? Meeste mensen die hun hond laten vasten doen dat 24 uur dus daar zit je dan nu overheen en daar kan ze wel misselijk van worden.
Maar het is in elk geval geen drama dat ze niet eet. Het is alleen ook geen goed teken dat het vooruit gaat.
petitparis schreef:Ik ben dol op wit met bruine vlekjes :p (laat ik dat ooit verschrikkelijk lelijk gevonden hebben) in theorie zouden ze ook "lippenstift" moeten hebben, maar komt niet vaak voor dat de lipranden volledig ingekleurd zijn. Gelukkig gaat het ontbreken van pigment op de lippen niet gepaard met doofheid.
Sastaic schreef:Zhena gaat alleen maar achteruit, ze is lusteloos, drinkt inmiddels ook niet meer en is af en toe aan het kokhalzen zonder dat er wat komt. Om 10 over 9 moet ik bij de da zijn, daar gaan ze een echo maken en blied afnemen.
Laraajx di heb ik ook in huis maar ze kan er niet uit eten. Was voor een grote hond en nu is haar tong nog te kort.