Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petitparis schreef:eigenlijk ook amper erbij gaan, want de pups willen in de eerste plaats gaan drinken. Maar er zijn altijd ander honden die wel met de pups spelen en ze indien nodig even op hun plek zetten.
Ik ben zo zelf met mijn honden paar keer op speeldate geweest, omdat mams echt niet wou.
Amandavd schreef:Jjj gaat zelf de hele tijd in verdediging. Je probeert het goed te praten. Dat is gewoon niet cool. Je kan er nu niks meer aan doen inderdaad. Hopelijk let je er bij een volgende pup beter op.
Die van ons heeft net de keukenrol gepikt toen ik even boven was. Geen idee hoeveel ze er van gegeten heeft maar papier verteert redelijk toch
petitparis schreef:In sommige gevallen zijn het geen smoezen. Ik heb verschillende nesten geweten waarbij de teef na 5-6 weken moest verplicht worden nog bij haar pups te gaan om ze te voeden... Geen van de fokkers geeft de pups dan al mee, maar op zich zou het dan weinig verschil maken. Laatste week verplichten ze moeder dan ook niet meer bij haar pups te gaan.