Hij wilde niet geschoren worden, dus ik moest hem knippen en dat vond ie bij zijn kontje en op zijn rug ook niet zo'n goed idee Trekt wel weer bij als het weer wat aan groeit
Beestje zal er geen last van hebben dat zijn haar gek zit, zal juist blij zijn dat ie er vanaf is denk ik.
Skinny caafs zie je inderdaad weinig.. kun je geen contact op nemen met een bekende fokker of die misschien (binnenkort) nestjes weet/heeft ?
Hier zit de groep van (nu nog) 5 eindelijk eens rustig. Heb t idee dat Meo eindelijk tot rust aan het komen is na hij bij de meiden in de flat is gekomen. Hij was ook al weer 50 gram aangekomen gelukkig. Zit nu weer op 700 en was bij zijn castratie 810 gewogen.
Dimphyl; Klopt, zijn niet heel makkelijk te krijgen. Nieuwe eigenaresse van m'n baby beertje heeft 4 uur gereden om het kleintje op te komen halen, zat gewoon niks in de buurt verder. Zou eens even rond moeten gaan zoeken, zit niet echt in het Skinny fok wereldje (vindt ze alleen gewoon erg leuk) dus weet zo geen bekende skinny fokkers. Maar dat is wel een goeie inderdaad
Wally wordt nu de laatste tijd helemaal gek als ik m'n kamer binnenkom, dan gaat hij extreem luid whiepen tot hij andijvie krijgt. Heel handig als je 's avonds laat je kamer binnenkomt als iedereen al slaapt .
Hier Milou het rus zeugje gisteravond laat ineens ziek. Die al zoveel doorstaan heeft met haar ene oogje verwijderen. Diaree en haren overeind echt niet goed. Had gelukkig de goede medicijnen in huis en ze dat gegeven. Op haar snuggle safe goed warm gehouden. Vocht gegeven en geprobeerd te dwangvoeren maar slikken ging al niet meer. Binnen 4 uur is ze overleden. Ben hier echt kapot van was geen redden meer aan. De moeder van jou poëtin DD.
@tooske: ach wat sneu, maar je hebt er alles aan gedaan. Heb je verder nog jonkies van haar rondlopen ??
Momenteel is Poëtin hier ook weer behoorlijk aan het rebelleren en een zeugje wat nu ook bij Goldy zit is constant de pineut. Qua kleur is het zo'n leuke groep (alles bruin-wit), maar niet echt de meest rustige groep. Nu moet Boris er nog een zeugje bij en liefst had ik Vanilla er bij, maar hij is daar nog te drammerig voor, dat trekt ze niet. Dus misschien dat ik Boris in de grote groep doe en dan Gunner met het bruine zeugje, Dalma + Vanilla in een andere groep. Dan heb ik 2+1 (Goldy), 3+1 (Gunner) en 4+1 (Boris)
Het is hier altijd goed gegaan in de grote groep tot ik de 2 nieuwe dames er bij deed, toen gingen er 3 rebelleren. Ondertussen heb ik Jewel weer terug kunnen plaatsen in de grote groep, maar Poëtin en Bruintje willen er niet aan. Nu is Goldy ook echt een bazige castraat dus dat is een onrustige groep, maar ze zoeken het maar fijn uit
Het gebeurt hier maar zelden dat de zeugen echt bij elkaar slapen, dus deze is wel uniek Eén van de nieuwe dames bij mijn oudje Vanilla..
Is Bonte nu een Hollandertje of is daar niet genoeg wit voor ??
Yenni
Geplaatst: 19-01-16 21:11
Oh oh oh! Hoe dom van mij!!! Ik dacht dat we nog schaafsel hadden en dit was niet het geval! in heb er nu hooi in liggen. Zou dat kwaad kunnen voor een nachtje? Morgen na school ga ik meteen hun kooi weer caviaproof maken.
Geen verstand van de kleurtjes hier. maar Vanilla ziet er al weer wat beter uit geloof ik? Hoe is het met dr, en het kleine ding of had je die nou weggedaan?
Yenni dat kan geen kwaad opzich. Misschien als ze echt gaan graven dat ze op de bodem komen maar ze zoeken vanzelf wel een warm plekje dan om te liggen. Knappe US heb je!
Mijn kinders hebben vandaag ook weer een schone flat gekregen. Blij dat ze waren haha.
Mijn US teddy Eywa wordt steeds nieuwsgieriger!
(Foto van gisteravond.) Vandaag ook bij alle 5 nageltjes geknipt. Lastig met die mini voetjes van baby Dahlaï haha. Ben blij dat de meesten hier lichte nageltjes hebben.
Dankjewel! Moet zeggen dat ze er nu ook goed uit zien. Nu ik weet dat het enigzins "normaal" is dat ze wat meer verharen en wat meer huidschilfers hebben ben ik ook opgelucht. Ze hebben geen kale plekken meer gehad en hebben er ook geen pijn aan.
Leuk is dat schooien over het glas, doen ze hier ook massaal
Toen het Kleine Ding een beertje bleek te zijn is hij verkocht geworden. De kale plekken van Vanilla zijn al weer mooi begroeid en verder eet en drinkt ze goed. Ze slaapt wel veel.
Zo'n laag randje hoef ik hier niet te proberen. Tony Chocolony is een heuse avonturier, die overal vanaf springt.. Vanavond waren ze volgens mij enigzins beledigd. De groenten voor vandaag waren al op, maar toen ze de koelkast hoorden en niets kregen, gingen ze in protest. Eerst zachtjes gillen, al vrij snel zo hard dat ik de tv niet eens meer hoorde. Hield pas op toen ze een blaadje extra kregen.