Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:_Christina schreef:Ik krijg ook echt de kriebels als ik mij voorstel dat m'n bed er zo uit zou zien als zijn kussen in de benchEn qua rangorde/dominantie is op bed/bank mogen ook niet aan te raden toch? Of is dat alweer achterhaald? Gelukkig is Django het niet gewend om erop te mogen.
Ja, dat is van voor de middeleeuwen.
StonedRomy schreef:Mijn teefje slaapt op mijn bed. Speciaal een 2 persoons bed aangeschaft voor haar. Ze is een hele schone hond en zelfs met haar loopsheid heb ik er 0 last van.
De reu van mijn pa slaapt op de bank of voor mijn kamer deur. Die durft de twee Japanners niet lastig te vallen... de oudste teef slaapt bij mijn ouders op bed of op haar mandje voor het bed.
Zelf vind ik de band die je met je hond krijgt wel echt een voordeel. En het feit dat de brokken op de kamer gegeven kunnen worden natuurlijk ook!
Zoe_97 schreef:Hier is het ook positief dat ik train. Maar een correctie is gewoon nodig af en toe.
De recentste aanwint aan mijn team heb ik hier nog niet geshowd denk ik.
Meet Rocky(hij woont nu nog bij andere mensen, maar op termijn gaat hij volledig bij mij komen wonen).
Hij is een reu van 13 maanden oud.
[ [url=m/FpbyUB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aFj8Ae.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GuSdYw.jpg]Afbeelding[/url] ]