We hadden 2 keer een vast parcour en 1 keer een jumping.
We zijn gestart met VP1. Super fijn rondje alleen Jinn sprong bij de kattenloop 'af' over het raakvlak heen en zette zijn voorpootjes weer terug op 't raakvlak. Helaas een Disk. Wel heeft hij een ontzettend mooi rondje laten zien en was ik dik tevreden! Hij luisterde goed en ben echt blij
2e rondje was ook een VP met aan het begin een lange lijn. Jinn is echt ontzettend snel en hij racete mij doodleuk voorbij en ik riep nog 'vooruit breed' maar Jinn ging er langs. Ik lokte hem terug langs de breed maar hij sprong de breed van de verkeerde kant. Weer een DK. Nu hadden we de raakvlakken wel behalve schutting 'af' maar weer hele fijne stukjes laten zien.
Toen de JP. Jinn was moe, echt moe. Hij lag helemaal languit bij de tent en reageerde op niks en niemand weer. Toch wilde ik zelf de JP graag lopen omdat hij straks ook 3 rondjes moet oefenen en hij savonds en vandaag wel kon uitrusten. Heb dus gelopen. Hij was echt super fijn te sturen maar hij tikte wel 5 latjes en sprong een keer terug over een hindernis. Helaas maar waar..
Al met al dus 3 DKtjes gelopen maar wat heb ik fijn gelopen voor mijn eigen gevoel. Hij luisterde zo goed als en heb een prima dag gehad
Fijn dat je met een goed gevoel thuis bent gekomen Jinn heeft gewoon tijd nodig. T komt allemaal wel.
Hoe heeft de rest het gedaan dit weekend?
Met Csiva heb ik een superfijne training gehad. Weer mooie handvaten gekregen om mee verder te werken. En ze was zooo braaf! Gewoon los blijven liggen tijdens het verkennen enzo, knap muisje
KarinW86
Geplaatst: 05-10-14 19:12
Hier ook allemaal disk. Door 3 foutjes te maken in beide vaste parcoursen Jumping wilde hij helemaal niet meer
Leuk wel jammer van de disk, maar als het maar leuk was
ik heb gister ook weergetraind , ging best lekker, gingen ook even t verschil laten zien tussen de aandacht van de hond met jouw werkhouding, of als je gewoon loopt. was grappig om te zien haha. en Kenny keek weer supererg naar de behendigheid haha
ook zijn we smiddags nog even naar de markt geweest vlakbij de club,waar een fotograaf stond die een gratis minishootje deed van je hond vanwege dierendag, daarna nog even wezen shoppen terwijl ik buiten stond met alle honden haha, ze zijn veel geaaid en had veel bekijks met 3 honden haha. daarna natuurlijk nog even langs de dierenwinkel gegaan om wat lekkers te kopen
Nobel01
Geplaatst: 05-10-14 22:38
-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja inderdaad lianne van mara en co de fotos zijn leuk geworden had met het ondertussen overleden hondje van mij. Opa en oma ook een shoot bij haar gedaan. Als afscheid zegmaar. En die fotos op cd aan mn opa gegeven voor zn verjaardag. En mn opa en oma wisten van niks want die waren op vakantie en t hondje was bij mijn vader :p
Succes alvast jj
Silence
Gisteravond weer ABC training gehad en ze deed het weer super. Het ging zelfs zo goed dat ik het rondje omgekeerd moest lopen maar dat is lastig maar ik was wel erg tevreden hoe ze op mij geficeerd was.
Dank je wel mywishmax! Essiesilly jij ook welkom terug
Ik zie hier overal disk langskomen wat is dat? Mislukte poging ofzo?
Ik moet deze weken gaan trainen op lucht hebben jullie daar misschien tips voor? Eind oktober hebben we een teamverband wedstrijd en 1 van de 10 onderdelen is een 10 mile run, deze doen we met 6 honden die elkaar aflossen op een tredmill.
Gewoon conditie dus, sammy? Dan zou ik gaan fietsen, ik ga er vanuit dat je zelf geen tredmill hebt?
JesdaJinn
Geplaatst: 07-10-14 15:24
Sammy_xxs schreef:
Ik zie hier overal disk langskomen wat is dat? Mislukte poging ofzo?
Dat wil zeggen dat je een max aantal fouten hebt of een foutief parcour hebt gelopen. Soort van uitsluiting bij de paarden (toch?) zegma Slechter als dat kan niet
Sammy_xxs
Geplaatst: 07-10-14 15:40
Ja conditie, hun zeiden trainen op meer lucht en vroegen of reno veel of weinig lucht heeft. Maar inderdaad bedoelen ze denk ik gewoon conditie. nee jammer genoeg heb ik dat niet, zou wel fijn zijn om te oefenen. 2 weken geleden is hij er voor het eerst op gegaan, wat in het begin moeilijk ging, ging voor de 2de x al stuk beter.
Ik had bijvoorbeeld een diskwalificatie vanwege te veel fouten meer dan 3. Iemand anders had diskwalificatie omdat de hond een verkeerde hindernis nam, dan is het gelijk klaar Sammy