Ik denk dat jij de enige bent die die beslissing kan maken. Het enige wat ik kan zeggen is dat je al behoorlijke tijd bezig bent, ze er af en toe flink last van lijkt te hebben en op die foto ziet ze er niet heel goed uit.
Moeilijk! Heel veel sterkte, welke beslissing je ook neemt. Konden ze maar praten...
RHD1, denken de DA en ik. Vanochtend was er nog niets aan de hand. Een uur geleden vond ik haar onder het hok, tollend en naar lucht happend. Heb haar bij me gepakt en vastgehouden tot ze stierf... Daarna liep er bloed uit haar neusje.
Vorig jaar ook meegemaakt, precies hetzelfde verloop. RHD1...
Ik ben er echt kapot van, m'n kleine dappere Kruimel. Mooi bijzonder meisje... :'(
Neeeeee toch, de dubbelganger van Dotje! Wat naar Eoweyn. Sterkte...
Eoweyn_x
Geplaatst: 12-07-16 19:51
Dat kan colunder.. Dat weet ik niet precies, ik weet ook niet of het echt RHD was. Ik ga geen sectie laten doen. Het schijnt ook zo te zijn dat ze pas een week na de inenting beschermd zijn. Kruimel is donderdag ingeënt...
Dankjewel allemaal. Ik mis haar vreselijk, de ren lijkt zo leeg nu, hoewel er 7 konijnen in zitten. Er mist iets. Rambo is over de zeik, hij gromt en slaat en graaft overal in. Hij lag naast haar toen ik 'r vond. Toen was ze al stervende... Hij heeft gelukkig wel afscheid kunnen nemen. Heel lief, hij waste haar.
De groep nu..
Nu hopen dat de groep het goed blijft doen.. Ben toch altijd wat huiverig met ongelijke aantallen. Maar we zullen zien...
spookyskippy
Geplaatst: 12-07-16 20:08
Wat een aandoenlijke foto van Rambo en Kruimel... Nu duimen dat de rest niks krijgt en het goed blijft gaan in de groep. Je bent zo goed voor ze en dan dit...
Maanoogje
Geplaatst: 12-07-16 20:10
Oh jeetje zeg! Veel sterkte. Het was inderdaad een erg leuk konijntje.
nienke555
Geplaatst: 12-07-16 20:10
Aah nee wat sneu. Heel veel sterkte! Ook voor Rambo
Als jullie het niet erg vinden kom ik direct binnenvallen met een vraag. Ik heb mijn konijntje afgelopen oktober uit het asiel gehaald, een voedster. Zij is bij het asiel gekomen omdat ze (samen met haar zusje) werd gevonden, zwanger. 2 gezonde baby's gekregen. Bij het asiel hebben ze vervolgens geprobeerd haar te koppelen met zeker 15 verschillende konijnen. Ook is ze zo'n 4x opgehaald maar weer teruggebracht door andere mensen omdat ze dus niet te koppelen bleek. Ik ben destijds naar het asiel gegaan met het idee een koppel konijnen op te halen, maar ging (smoorverliefd ) met haar alleen weer naar huis. Nu steekt het mij toch af en toe dat ze alleen zit. Volgens het asiel was ze onmogelijk te koppelen, maar zou het niet toch lukken? Ze is nog niet gesteriliseerd, heeft dit er eventueel mee te maken? Dit staat sowieso nog op de planning!