Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linda_hans

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:26

@winnie: jeetje wat erg!! Ook voor ons een reden om nog niet te weten of we onze Pip naar buiten laten, brrr. Echt naar! Sterkte ermee!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:44

Ik heb redenen om te twijfelen over wanneer Boris eruit gaat , voor huis rijden weleens gekken.. Maar verder heb ik meerdere velden dichtbij waar de huizen gesloopt zijn , toch durf het nog niet.

Boris heeft nu een mand op de bank , als ik even tijd voor mezelf wil probeer ik hem aan te leren dat hij even lekker in de mand gaat of spelen. Is nog best lastig , net een jojo :+ . Dan prijs ik hem en denk hij van he ik mag nu wel komen :')

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:47

Hier zijn gistermiddag/avond 5 lieve bolletjes geboren!

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:48

Awwhhhhh noo noo ik smelt <3 , de meest lichte valt wel op :P

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 13:02

F*ck wat een rotbericht Winnie! Zie dat beeld maar eens van je netvlies te krijgen. Arme Lappie en arme jij! |(

Erin_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 13:05

Sterkte met het verlies van Lappie -O- was een erg mooie dame!
Ook ik durf mijn katten niet buiten los te laten, vroeger veel katten verloren hieraan.
Mijn HTK kwam eerst wel buiten toen is hij opgejaagd door een hond en keihard tegen een kruiwagen aan gerend.
Gelukkig was zijn kaakje nog heel en mist hij alleen wat tandjes. Nu hij 2x daags medicatie moet en ik hem niet kwijt wil blijft hij lekker binnen en gaan we buiten wandelen aan een tuigje. Dit vind hij geweldig en hij trekt zelfs haha. Mijn 2 raskatten hetzelfde verhaal, wil niet dat ze gestolen, mishandeld, vergiftigd en overreden worden.
Mijn moeder haar katten komen wel buiten en soms komt er 1 een tijdje niet thuis omdat ze op pad zijn. Mijn broer is laatst zijn kat ook verloren door een auto....zo sneu...

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 13:07

Vreselijk, sterkte met het verlies van Lappie!

Gefeliciteerd met de bolletjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 14:50

Dichtbij me toch ook genoeg persoonlijke ruimte :)

Afbeelding

Ideaal deze nutteloze mand

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 14:58

Ik zou nog een foto plaatsen als ik mijn nieuwe kast had gekocht en omgebouwd had tot kattenbakkenkast ;)
Van het weekend de kast opgehaald en de gaten gezaagd. De kattenluikjes zelf moeten er nog in, maar ik wilde ze eerst even laten wennen aan het idee van de kattenbak in de kast, voordat ze ook nog door een klepje moesten.

Afbeelding
Waar is de kattenbak?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
oh daar! :D
Opgeruimd staat netjes haha

En Pukkie wordt al groot! En gelukkig ook steeds tammer, maar hij laat zich wel alleen pakken of komt op schoot als hij er zelf zin in heeft. Van het weekend waren mijn ouders hier en dan zit hij gewoon in het verste hoekje onder het bed.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 15:18

Awh Winnie, wat vreselijk! :(:)

Ik zag ook dat er minnie's geboren zijn. Wat schattig! En mooie kleurtjes. <3

Hier nog hard aan het aftellen. Nog 12 nachtjes slapen <3
Vandaag weer wat spullen besteld. Zal binnenkort een foto plaatsen van onze kattenkamer. :-)

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 16:05

Ooh wat lief beebjes <3

Oo komt al dichtbij milatje! Ik nog 3weken -2dagen wachten :))
wel balen dat het op zondag is en niet zaterdag. Mijn vriend neemt vrij maar ik kan niet vrij nemen :( dat moet ik 100 jaar van tevoren aanvragen. Zondag maar vroeg ophalen haha.

Wat denken jullie? Ik wil zsm mijn moeders hond erbij laten om ze te laten wennen aan elkaar. Kitten is hond gewend (zelfde formaat:boomertje) maar hond is geen katten gewend. Loopt er altijd met een grooooote boog omheen op straat haha. T is een schat en doet geen vlieg kwaad.
Maar zou ik nou de hond er dag 1 gelijk bij laten als in: die dag is alles nieuw, weg bij moeder, vreemd huis, beter in 1x dan is die er ook in 1x vanaf.
Of juist eerst laten wennen bij ons thuis en de week erop pas aan de hond voorstellen of zo?
Overigens denk ik dat de hond er meer aan moet wennen dan de kat, die speelt en stoeit met de hond daar ook dus :')

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 16:12

Vreselijk Winnie, heel veel sterkte... En het nog zien gebeuren ook, verschrikkelijk...

Ook voor mij de reden dat Sjaak en Harrie hun eigen afgesloten tuin hebben.

Harrie is vandaag gecastreerd, ik ben er de hele tijd bij geweest. Erg interessant om te zien. Hij ligt nu rustig thuis in een bench voor zijn eigen veiligheid. Hij is nog flink duizelig, en valt constant in slaap. Zo kan Sjaak niet met hem gaan spelen, maar zijn ze toch lekker samen.

Narcose, nog als kater
Afbeelding

Uitslapen als ex-kater
Afbeelding

Bij thuiskomst in de bench (hij lijkt hier aardig wakker maar dat was voor korte duur, zijn kopje rust nu op de rand van de mand)
Afbeelding

Erin_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 16:31

Ag arme Harrie, is zomaar zijn manlijkheid eraf gehaald :P
Jack is laatst ook gecastreerd maar helaas mocht ik er niet bij zijn...bij mijn Woezel ben ik er wel bij geweest maar dat was in het asiel waar ik toen ook stage liep.

Vond het jammer dat we er niet bij mochten zijn want mijn vriend wou het graag eens zien.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 19:53

Arme Harrie :p Hij ligt er ook zo mooi bij, met die voorpoten helemaal wijd :P

Oh ja pasgeboren kittens zag ik idd ook langskomen vanmorgen, altijd zo schattig <3

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 20:35

winnie03 schreef:
Zojuist is Lappie voor onze ogen doodgereden. Net 6 maanden oud. Hartverscheurend, zijn ontroostbaar. God wat hield ik van dat dier.

Sterkte!

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:32

ook even aangedaan, Terence lag dood op de trampoline al koud en hard |( mijn lievelingskat
waarom toch, das nu al de 7de kat op drie jaar tijd
laatste eerbetoon

Afbeelding
met haar dochter

leuke kittens, helaas zal ik er nooit geen meer hebben van Terence -O-

grrr waarom heb ik nu ons Iza laten steriliseren.

En dan Fonkel ook nog steeds zoek, ik vrees het ergste

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:38

fotsy, da meen je niet !!!!!!!!!!!!!! |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:38

:(:) sterkte met het verlies

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:46

Dank jullie.

ja Alyel, ik zit al uur te wenen met ons Elena, heb vlug Iza en Benny binnengestoken, waarom toch :(

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:54

Ik kan het echt niet vatten... Vind het zo verschrikkelijk voor jullie! Ik kan het gewoon niet vatten, jullie wonen daar geweldig. Ik kan ook nooit geloven dat jullie katten ver weg zouden gaan, en het baantje waar jullie langs wonen is 20x minder druk dan de weg waar ik langs woon... Het is gewoon niet te vatten :-( Hoe verdrietig :-(

Dikke knuffel, ik hoop dat ze er niet lang heeft van geweten.

Zelf 1 keer meegemaakt dat onze kat voor onze ogen werd aangereden. Het ergste van al was dat de autobestuurder dit duidelijk heeft geweten en gewoon is doorgereden... Kat is toen naar binnen gevlogen, maar had serieuze verwondingen (die wel genezen zijn).

Op een periode tijd heeft mijn vriend ook al verschillende katten moeten afgeven. Eentje was een hermafrodietje met hartproblemen, we wisten dus dat hij niet lang te leven had, maar die klap blijft even erg... Was mijn favorietje. Dan zijn mooreke en zwartje beide vergiftigd geweest. Nog naar de dierenarts gegaan, maar er kon geen hulp meer voor baten.

Ik voel zo erg mee met diegenen die hun kat op zo'n verschrikkelijke manier moeten afgeven... Het is echt niet eerlijk.

Als ik in de donkere rij, zit ik continu te kijken langs de kanten of ik geen katten(ogen) zie (reflecteren).

linda_hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 13:53

@fotsy: ah wat verdrietig! Sterkte ermee!

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 13:57

Fotsy pff zit niet mee he! Wat een verdrietig nieuws allemaal! Sterkte (k)

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 16:01

Sterkte Fotsy. :(:)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 16:21

Jeetje, veel verdrietig nieuws idd. Sterkte! :(:)

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 17:32

Och Fotsy jij ook al je beste vriend verloren Y;( Wat spijt me dat om te horen. Ik ben die van mij eergisteren verloren. Verschrikkelijk, ik kan je niets wensen wat je lading drukt ;(