cherell0 schreef:[ [url=m/HcxY7G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moord aanslag op mijn theezakje ...
(Uiteraard heb ik hem dit niet laten afmaken.)
Wat een ondeugd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desty schreef:Wat is de temp op de warme en koude spot? Op beide kanten een schuilplek staan? Wat is je luchtvochtigheid?
DezeNaam schreef:Ik weet dat ze dat inderdaad doen soms, maar hij had het nog nooit gedaan en was met hanteren ook erg rustig, daarom dat ik er wel van schrok.. Normaal blaast hij soms wel eens maar echt dood spelen heeft hij nog nooit gedaan.
Maar volgens mij zit het gelukkig wel goed, ik haalde vandaag de steen nog even van hem af en zijn ogen zien al een stuk blauwer dus hij moet gewoon vervellen.Even overreageren dus...
Ik heb wel nog een vraagje, binnenkort moet ik hem even twee nachtjes alleen laten.. Laat hem sowieso al niet graag een nacht alleen als ik in het weekend soms naar huis ga (ik blijf meestal gewoon op kamers) , maar dan zet ik de temperatuur dus op een 'gemiddelde' van 26 (lamp staat dan niet aan uiteraard zodat hij zijn ritme nog heeft). Maar hoe doen jullie dat? Regelen jullie altijd een oppas voor het licht aan en uit te komen zetten en om de temperatuur wat omhoog te zetten?
Nu zit ik op kamers dus ik kan het wel makkelijk aan iemand vragen of ze overdag gewoon even de temperatuur wat hoger willen komen zetten (en dan ook water te geven als ze dat durven xd), of mijn beste vriendin zit ook wel in de buurt op kamers, al vind ik dat ook weer zo eng, ben bang terug te komen op een verbrande snake ofzo.
shiroihebi schreef:Voor de mensen die vaker naar beurzen gaan, klopt het dat je de dieren echt enorm makkelijk mee kan krijgen? Ik stond met wat verkopers te praten en kreeg bijna dieren in mn handen gestopt, terwijl ik niks van die soorten af weet en ook geen terrarium heb staan! Ik zag slechts één verkoper die info op papier had staan. Ik ben bij fokkers en handelaren geweest en die gaven mij echt niet zomaar iets mee. Maar hier schrok ik een beetje van
Eoweyn_x schreef:Teveel regels?
Wbt gifslangen helemaal niets. En eigen verantwoording vind ik ook niet kunnen bij dodelijk giftige dieren. Wbt dat is er wel een punt, er is al bewezen dat niet iedereen dat kan.
En wel iedereen kan een gifslang aanschaffen.
Noblesse_ schreef:Mijn prairiehondjes zijn nu in torpor. Is een soort van winterslaapje waarbij ze volledig verlamd en koud zijn. Om de zoveel dagen worden ze wakker en eten ze een hoop, dan gaan ze weer slapen.
Ik blijf het toch een vreemd iets vinden. De eerste keer dat het gebeurde schrok ik me werkelijk dood
, vond het vreemd dat ik ze al een dag of twee niet meer gezien had en keek even in hun holletje, toen ik daar effectief twee koude prairiehonden aantrof sloeg m'n hart even over