Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en een van de twee blijkt ruby odd-eyed te zijn, wat niet zo vaak voorkomt. Het zijn mijn eerste ratjes en ik merk zo'n groot verschil tussen muizen of hamsters! Ze zijn veel mensgerichter en gezelliger

die zijn er 28-7 t/m 21-8... Heb maar kleine woonkamer... Maar voor 2 weekjes kan ik wel 2 extra kooien in de kamer proppen... (Jouw dames en mn logees die 2x per jaar komen)
Banjer schreef:Het is precies in de periode dat mn vaste vakantielogees er ook zijn...die zijn er 28-7 t/m 21-8... Heb maar kleine woonkamer... Maar voor 2 weekjes kan ik wel 2 extra kooien in de kamer proppen... (Jouw dames en mn logees die 2x per jaar komen)
Ik zie hier inderdaad weinig naaktratjes voorbij komen... Moet eerlijk toegeven dat ik er zelf ook niet aan zou willen beginnen. Met vacht vind ik ze toch leuker.
Zinzi_jewel schreef:Ik wil me hier even melden .
Na de zomervakantie gaan we ons gezin uitbreiden met 2 ratjes .
Wil het pas na de zomer vakantie omdat we 3 weken naar de camping gaan en ik niet gelijk de diertjes aan de zorg van vreemden wil toevertrouwen .
Maar waar kopen we het best ratjes ? Wil het liefst zo gezond mogelijke diertjes met minder kans op gezwellen enzo . Heb vroeger m'n 2 ratten moeten afgeven omdat ze tumoren kregen
En dan 2 dames of 2 mannen ?