Edit
FlorienM
Welkom! Wat leuk, een witje! De witjes die ik ken, vind ik hele leuke honden en zeker als ze van een goede fokker afkomen en een eigenaar hebben die er (zoals jij ook voor ogen hebt) lekker mee aan de slag gaat, komt dat met het nerveuze vast goed! Dat nerveuze vind je in vrijwel elk herder ras wel terug in enige gradatie wat dat betreft, bij de (Oud)Duitser net zo goed onder bepaalde individuen en de Mechelaar staat er ook om bekend, maar veel is alsnog ook wel afhankelijk van basis wat ze meekrijgen en wat jij als eigenaar nog doet qua vormen van een jonge hond en het individu an zich, dus zou je daar nog niet al te veel zorgen over maken. Met stabiele ouder honden met een fijn karakter - wat je bij een goede fokker wel terugziet - heb je al een mooi begin, icm hoe de fokker ermee omgaat voor ze het nest verlaten. En al doende leert men, dus komt vast goed Hihi. Leuk dat de pup nog een oudere hond in huis heeft straks. Lekker aftellen nu! Heb je iets op de planning qua cursus en eventueel wat mensen om je heen met andere stabiele honden waar je mee kunt lopen? Dat kan ook al een leuke meerwaarde zijn en iets om naar uit te kijken

In jullie geval is het ook heel fijn dat het een herhaal nest is. Is onze Arya ook- want de fokster was ook super tevreden met hoe het vorige nestje uitgroeide. Dan kun je toch al best wat zeggen over bepaalde verwachtingen van zo’n vervolg nest, qua karaktertjes.
—-
Hier vandaag van plan om het rondje vijlen van vorige week te doen, van 8km, maar ik was echt niet vooruit te branden pff. Dus het is een kort rondje van 3,3km geworden uiteindelijk.
[ [url=m/MaoEnZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gIndOM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iL2Qfz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dmfWJf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nHce0Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0st0dc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BitSZb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6tzDgX.jpg]Afbeelding[/url] ]