Oké ik houd al op.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDenies schreef:Nou ga ik lekker blond doen maar met Flyball zet toch iedere hond zich af? Dan staan ze toch allemaal met de nagels in de grond?
Oké ik houd al op.
xDenies schreef:Nou ga ik lekker blond doen maar met Flyball zet toch iedere hond zich af? Dan staan ze toch allemaal met de nagels in de grond?
Oké ik houd al op.
Kaus schreef:Ik heb het idee dat hier volledig langs elkaar heen gepraat wordtHet aan de grond genagelde punt snap ik ook niet helemaal wat je daarmee bedoelt Nicky? Zo'n hond loopt toch gewoon? Bedoel je dat ze niet vooruit komen? En inderdaad zoals Denies zegt, ze zetten toch allemaal hun nagels in de grond?
En het met hun buik over de grond ja, dat doen border collies inderdaad, kelpies ook. En cattle dogs en aussies niet. Ik kan Dundy ook echt niet laat liggen op het veld, zijn auto-wacht is zittend. De auto-wacht van Dexter is liggend.
KimD schreef:Kruipende?
En dan ga je zelf voor een werkelijk Aussie, die logica ontgaat me?
KimD schreef:Even ter verduidelijking, ik ben inderdaad van mijn kant klaar met reacties op jouw berichten met betrekking tot deze discussie. Leek me al duidelijk gezien mijn laatste bericht gericht aan jou.
Dat terzijde heb ik Cattles & Aussies niet één keer benoemd. Ik praat naar eigen ervaring en kennis over de Borser Collie.
Nicky91 schreef:KimD schreef:Kruipende?
En dan ga je zelf voor een werkelijk Aussie, die logica ontgaat me?KimD schreef:Even ter verduidelijking, ik ben inderdaad van mijn kant klaar met reacties op jouw berichten met betrekking tot deze discussie. Leek me al duidelijk gezien mijn laatste bericht gericht aan jou.
Dat terzijde heb ik Cattles & Aussies niet één keer benoemd. Ik praat naar eigen ervaring en kennis over de Borser Collie.
Dat vind ik jammer, want ik sta altijd open om dingen te leren.
Nicky91 schreef:En inderdaad Aussies en cattle dogs doen dat niet, maar volgens kimd wel
Nicky91 schreef:KimD schreef:Kruipende?
En dan ga je zelf voor een werkelijk Aussie, die logica ontgaat me?
Je hebt alleen de cattle dogs niet genoemd dat kopieerde ik vanuit Kaus
KimD schreef:Ja, wat beaam ik hier precies dan dat ze dat wel doen?!
Ik vraag me ook af wat je met een werklijn Aussie moet als je niet van die ranke 'windachtige' honden houdt. Wat dat betreft zijn een werklijn border en een werklijn Aussie nagenoeg gelijk.
KimD schreef:Je hebt zelfs de kerel mee naar buiten gekregen!Heb je hem ook meteen getraind?
cursebreaker schreef:KimD schreef:Je hebt zelfs de kerel mee naar buiten gekregen!Heb je hem ook meteen getraind?
![]()
![]()
![]()
Je had 'm moeten horen puffen en zuchten. Man man man![]()
Hij had vrij vandaag, dus pech/geluk (hoe je het wilt zien) voor hem
EDIT:
Dit rondje is korter dan die ik onlangs in Voerendaal liep, dus ik liet 'm kiezen.
Voor dit rondje rijden we wel ruim 10min langer, maar dat vond hij minder erg dan als hij langer had moeten lopen
DUBBEL EDIT:
Ik heb wel nu al een schurft hekel aan die smerige beestjes overal die rondvliegen enz. Bah
kiwiwitje schreef:Alleen maar goed dat je ingrijpt! En als Kim zo positief over Arya praat dan zit t wel goed![]()
Ik had een muggenarmband vroeger. Of bedoel je met van die kralen?
Hier even een *trots* momentje!
Het viel mij al op dat Chick de laatste tijd niet echt meer op honden reageert. Nu komen we op t industrie veel hondjes tegen ineens. En Ze word niet meer maf, niet meer borstelen, niet meer blaffen of grommen, ze kijkt vaak niet eens. En als ze kijkt hoef ik alleen ''nee'' of ''kom'' te zeggen en loopt ze gewoon door![]()
En als ik Djes bij heb met Chick gaat t ook super. Djes vind t spannend als andere honden zo blaffen. Zeker als dat zo heerlijk luidruchtig etc is. En aangezien Chick er niet meer op reageert, is Djessey ook heel snel weer relax