Straks is heel bokt an het doggy daten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die stond ook op mijn lijstje, maar om de een of andere reden vond mijn man die niet zo mooi. Die sproetensnoetjes, om verliefd op te worden.
En alleen thuis blijven is weer een "dingetje". Beetje woefen en janken, de uil. Vandaag de kong maar weer afgestoft en ik denk dat het prima ging. Hij was in ieder geval relaxt toen ik thuis kwam. Maar goed, dan heeft ie me allang opgemerkt en is ie altijd al stil. Binnenkort de cam maar weer installeren.

petitparis schreef:@amanda: ik heb het idee dat je overbeschermend bent naar beweging toe. Je hebt een beagle = loophond als je een rustige wandeling doet waar ze vrij kan bewegen, kan het echt geen kwaad wel een keertje een uur te gaan.
Ik denk dat je gelijk hebt dus ik ben nieuwsgierig naar hoe anderen het doen zodat ik daar wat van kan leren.
Amandavd schreef:petitparis schreef:@amanda: ik heb het idee dat je overbeschermend bent naar beweging toe. Je hebt een beagle = loophond als je een rustige wandeling doet waar ze vrij kan bewegen, kan het echt geen kwaad wel een keertje een uur te gaan.
Dat zou zomaar kunnen daarom vroeg ik het ook.Ik denk dat je gelijk hebt dus ik ben nieuwsgierig naar hoe anderen het doen zodat ik daar wat van kan leren.
Edit: was niet aanvallend bedoeld mijn vraag!
).
Zit je net of ben je net ergens mee bezig moet je weer. Eva ziet me aankomen 5/6x per dag echt wandelen.
Ik zet haar wel steeds in de tuin en speel in huis maar ze moet ook leren om zichzelf te vermaken. Anders krijg je zo'n blok aan je been die nooit alleen kan zijn.
Alles bij elkaar ga ik wel veel vaker de tuin in met haar als ik dit zo zie hahahaha. Mijne doet nog niks buiten onze tuin, alleen als ze echt hoge nood heeft in het bos maar ook maar af en toe. In het begin ging ik nog naar een veldje hier een stuk verderop maar omdat ze niet mee liep vond ik er geen bal meer aan. Nu loopt ze wel weer goed mee.