Vanmorgen een hele leuke doggydate gehad! En Neonlight & Kiko gemeet!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat is ie leuk! Nooit eerder een duitse pincher gezien. Lekker energiek hondje ook.
Zo grappig, sta je op de parkeerplaats op elkaar te wachten, en dan krijg je direct de vraag of je ook op bokt zit. Van de 5 deelnemers aan de doggydate dus 3 bokkers.
Zonnetje81 schreef:Eva gaf het halverwege op. Moet zeggen dat ze wel stevig erin plakten. Ze heeft de helft eruit gekregen en de rest heb ik er met moeite uitgeknepen haha. Het is maar een kleine kong dus gaat er lastig uit.
Als ze wat ouder is zal het vast stukken makkelijker gaan.

Wist niet dat Duitse pinchers zo groot waren (gaat straks even wat meer info opsnorren)
Zijn echte interesse en zonder nadenken erop willen is pas gekomen na zijn 2de verjaardag EN het perongluk een hoog loopse teef onder zijn neus te krijgen. Sindsdien weet hij wel waar het te doen is 
Nu ja, misschien maar best, want mijn reu hield hen goed in de gaten. Spelen mocht nog, uitgebreid keuren etc niet

Zoe_97 schreef:wat leuk zo'n meeting.
Kenai reageerd tot nu toe nog niet op loopse teven![]()
![]()
![]()
over ene kleine 2 weken is meneer een jaar. als zijn erfelijke testen zijn in orde, enkel ijn heupen moeten dan nog op de foto en dan mag hij als dekreu van start gaan. maar zonder interesse in teefjes wordt dat moeilijk![]()

Tigress schreef:Zoe_97 schreef:wat leuk zo'n meeting.
Kenai reageerd tot nu toe nog niet op loopse teven![]()
![]()
![]()
over ene kleine 2 weken is meneer een jaar. als zijn erfelijke testen zijn in orde, enkel ijn heupen moeten dan nog op de foto en dan mag hij als dekreu van start gaan. maar zonder interesse in teefjes wordt dat moeilijk![]()
Ik meende dat bij de BC de reu voor bepaalde testen minimaal 18 maande moet zijn
Wat leuk van die meetings, doggydates zijn zo leuk
Daar had ik zo gauw nog niet aan gedacht 
Wat een verschil zeg! Zie dan toch liever het modelletje van Mika.