Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

80 is echt te klein....

dan heb ik verdeeld over 3 weken mijn bestand toegevoegd. Toch wel goed dan dat de maantjes er nu niet waren haha.
Je hebt wel hoogte verschil tussen altum en scalare, maar ze hebben minimaal wel 50 hoog nodig en 150 lang en groep van 5.
Mioux schreef:@loveuggs nee maanvissen blijven niet kleinJe hebt wel hoogte verschil tussen altum en scalare, maar ze hebben minimaal wel 50 hoog nodig en 150 lang en groep van 5.
Ik vul mijn bak ook niet altijd tot de rand, geen idee eigenlijk waarom
dierenfan schreef:Minimaal 80 cm bak dus 100 liter toch? Vind ik mooi formaat;)

Ik heb mijn 100 wel op een speciaal aquariummeubel, dus kan je niet helpen met tips om een dressoir te versterken. Geloof dat o.a. Spruit piepschuim onder haar bakken heeft om de druk te verdelen?
Houd wel rekening ermee dat deze erg schuw zijn, de hara's verstoppen zich graag dus veel zal je ze niet zien. Maar ik ken ze wel, zijn verder wel leuk en als je het prima vind je ze mogelijk 5 min op een dag te zien in de nacht dan zijn ze super leuk.
Alleen op een 1 of andere manier erg eenkennig... ik kan er vaak met me hand wel in, maar dat zou bv mijn moeder niet moeten doen.
als hij je niet kent wil hij je uit de bak hebben hahah. Maar is een leukerd, maar dat is smaak