Oeh morgen alweer training! Heb er zin in! Vorige les echt gelachen,en deze les trakteren haha, omdat ik zondag jarig bsn Want kenny had echt een pretbek haha
Vanmorgen met Jinn behendigheid gedaan en wat ging het goed!! Hij was super braaf, luisterde erg goed en was fijn om te sturen. Paar latjes getikt en niet elke keer de raakvlak raak maar wel goed afgesloten. Echt trots op m'n aappie
spatter
Geplaatst: 27-09-14 15:33
Morgen weer les met Max voor doggydance. Ben hem nu stukjes aan het leren, dus een aantal oefeningetjes achter elkaar en op den duur zouden die stukjes dan aan elkaar geplakt kunnen worden tot een dansje.
Don, onze hollandse herder pup van 4.5 maand, kreeg vandaag op de puppy cursus de slurf voorgelegd. Was totaal geen probleem, crosste er zo door heen, dat wordt een leuke voor behendigheid.
JesdaJinn
Geplaatst: 27-09-14 17:22
Wat leuk! Doe ook met Jinn dogdance, althans net 1 les gehad. Ga met Flappie naar Hoopers en wanneer zij een slechte dag heeft dan neem ik Jinn mee (komt niet vaak voor) en dan doe ik met hem ook dog dance. Hij vindt het vet leuk!
spatter
Geplaatst: 27-09-14 17:29
Max vind het echt zo leuk, als je niet op past doet hij van alles achter elkaar voor wat lekkers.
Geplaatst: 27-09-14 19:34
Wij zijn nu op een 2 daagse dogdance workshop en Sodeju, wat hebben we veel opgestoken en geleerd vandaag. Onze routine gaat een hele metamorfose tegemoet haga Ben benieuwd wat er morgen nog bij komt.
5e op spel en 6e op jumping vandaag. Disk op VP. Stomme hond Ze had zo mooi contact maar op het moment dat ik wissel zegt ze, sorry baas, nog een keer de schutting, vind ik leuker Daarna ging ze ineens onder de band door? Heeft ze nog nooit gedaan... Nouja, op de jumping daar ff wat extra druk op gezet en toen deed ze 'm wel. Alleen daardoor was ik net te laat voor de sprong erna en die stond ook nog eens net uit lijn dus een weigering helaas. Verder heel fijne jumping Weer kunnen lopen met contact en een hondje dat heerlijk in de buurt bleef!