Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSannee schreef:Gefeliciteerd Drico, had ik je topic al gereageerd maar echt heel leuk zo'n gemêleerd nest!
Mooie methode beauty1love, eerste les prive! Kun je mooi dit soort aandachtspunten vast naar boven halen. Veel plezier zaterdag!
Harrie is zoooo cute Mavantos
Leuk ook de puppycursus begonnen!
Ik kreeg gister deze foto van de uitlaat, met d'r laarsjes aan
[ [url=m/aVfuCq.jpg]Afbeelding[/url] ]
StalMelyn schreef:Gefeliciteerd Drico, fijn dat alles goed is gegaan. Geen een de kleur van moeders zo te zien.
xSannee schreef:Gefeliciteerd Drico, had ik je topic al gereageerd maar echt heel leuk zo'n gemêleerd nest!
Mooie methode beauty1love, eerste les prive! Kun je mooi dit soort aandachtspunten vast naar boven halen. Veel plezier zaterdag!
Harrie is zoooo cute Mavantos
Leuk ook de puppycursus begonnen!
Ik kreeg gister deze foto van de uitlaat, met d'r laarsjes aan
[ [url=m/aVfuCq.jpg]Afbeelding[/url] ]
mavantos schreef:Wat leuk zeg alle cursussen en fijn dat het goed gaat!
Beterschap Jolandje. Dat niet is fijn als je net een puppy hebt![]()
Harrie heeft gisteren ook puppy cursus gehad met mijn vriend en dat ging erg goed.
Hij is er moe van![]()
[ [url=m/3rghUz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VGu9NZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Century schreef:Ik zou zelf in ieder geval nooit in mijn eentje een pup willen doen, dat lijkt me echt heel zwaar. Maar dat is mijn eigen mening natuurlijk. En de ene pup is de andere ook niet. Wat ik wel altijd fijn vind aan je 'eigen' dier hebben is dat ik ook niet hoef te overleggen.
Ik weet dat een hond pas met oudere leeftijd (1.5 jaar) agility mag doen, maar mag je wel alvast een keer door een tunnel of over een lage hindernis springen? Meeko rent en springt nu ook in vrijheid over van alles. Ik denk wel dat ie het erg leuk vindt en ik zou hem alvast een beetje (spelenderwijs) er kennis mee willen laten maken.
Coalizione schreef:Wat een geweldige foto's komen hier voorbij zeg, heel leuk al jullie puppy's en honden![]()
Ik meld me ook weer even in dit topic. Inmiddels is Balu geen pup meer, maar een super brave (puber)hond. Het is de braafste hond die ik me ooit had kunnen wensen. Van een echte haai als pup, naar zachtmoedig en aanhankelijk. Ze is nu 1,5 jaar en ik kan haar niet meer uit ons leven wegdenken.
Ik ben langzaam aan het oriënteren om er misschien een tweede hond bij te nemen. Deze zal dan echt van mij zijn en niet van ons gezin. Ik ben op zoek naar ervaringen en zou graag met iemand sparren over dit idee.
Hier nog wat foto's van onze Balu
[ [url=m/PeNH81.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jtsMxd.png]Afbeelding[/url] ]
beauty1love schreef:Coalizione schreef:Wat een geweldige foto's komen hier voorbij zeg, heel leuk al jullie puppy's en honden![]()
Ik meld me ook weer even in dit topic. Inmiddels is Balu geen pup meer, maar een super brave (puber)hond. Het is de braafste hond die ik me ooit had kunnen wensen. Van een echte haai als pup, naar zachtmoedig en aanhankelijk. Ze is nu 1,5 jaar en ik kan haar niet meer uit ons leven wegdenken.
Ik ben langzaam aan het oriënteren om er misschien een tweede hond bij te nemen. Deze zal dan echt van mij zijn en niet van ons gezin. Ik ben op zoek naar ervaringen en zou graag met iemand sparren over dit idee.
Hier nog wat foto's van onze Balu
[ [url=m/PeNH81.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jtsMxd.png]Afbeelding[/url] ]
Leuk dat je er een bij wilt! Wij hebben er nu inmiddels 3, wat wil je weten?
1,5 is nog wel vrij jong om er een bij te nemen, maar voordat je een pup gevonden hebt ben je ook wel weer een tijdje verder denk ik.