Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Beste NaNa,
Ik heb een vraag over '2 lieve konijnen'.
ik zie in de tekst staan dat het gaat om een nederlandse en een duitse hangoor.
Normaal gesproken is naar mijn weten een duitse hangoor echt mega en dit kan ik in de foto's eigenlijk niet echt goed terug zien.
Ik ben zelf op zoek naar een paar grote dieren die samen met de vlaamse reus die ik al heb beschikken over de gehele tuin.
Om je een beeld te geven.... Het is een tuin van zo'n 6 bij 8 waarin ze dag en nacht vrij rondlopen en waar een groot hok in staat waar ze vrijwillig in kunnen als ze willen schuilen of wat dan ook.
Mijn vlaamse reus krijgt ook science selective en aangezien ik zelf in een dierenwinkel werk kan ik makkelijk aan zakken van 10kg komen dus is dit geen enkel probleem.
Graag zou ik uw dieren een nieuw thuis willen geven en hopen dat het klikt met mijn vlaamse reus die er al loopt. Ook zou ik graag het hok en de ren er bij hebben zodat ik ze een extra hok kan bieden aangezien ze dan met meerdere zijn en stel dat het hard regent dan toch hun eigen plekje hebben. Het ren wil ik gebruiken om ze op een ander gedeelte in de tuin waar ze normaal gesproken niet kunnen komen te laten grazen.
Helaas ga ik u geen geld bieden aangezien het mij meer gaat om het welzijn van de dieren.
Graag hoor ik van u of het u wat lijkt of dat u er andere gedachten over heeft?
Met vriendelijke groet,
ikke
Yv_ schreef:Jeetje, wat een veranderingen Eowyn! Lastige keuze zeker? Maar wat ik me er nog van kan herinneren, was Bella wel een beetje de zwakke schakel in de groep betreft dat het elke keer rommelig was toch? Die nieuwe is ook wel heel erg leuk zeg!
Vreemde mail inderdaad..
Die namen zijn overigens volgens mij gewoon de login namen van marktplaats toch? Volgens mij worden die ook gewoon in de mail gezet als je het niet aanpast.
Kiekeboefje schreef:Onverwachte kortdurende oplossing voor mijn Candy-probleem! Er komt een logekonijntje voor een aantal weken, gecastreerd mannetje. Hoop dat ze het samen kunnen vinden![]()
Eoweyn, Ik vind kruimel echt een schattig konijntje! Inderdaad echt een kruimeltje, ben dan ook benieuwd hoe zwaar mijn Candy Crush is!!
Eoweyn_x schreef:Klopt, heel lastig. Maar aan de andere kant, het was overduidelijk dat het niet ging. Ik ben al vanaf oktober bezig en ik heb 9 andere konijnen om aan te denken natuurlijk... Maar het gaat goed, ze is erg rustig daar. En ze is goed tam, dus het komt wel goed.
Kruimel is ook heel leuk! Wel wat bangig maar nu ze in de groep zit gaat het al veel beter. Ze weegt trouwens 740 gram. Een echte kruimel
Kiekeboefje schreef:Onverwachte kortdurende oplossing voor mijn Candy-probleem! Er komt een logekonijntje voor een aantal weken, gecastreerd mannetje. Hoop dat ze het samen kunnen vinden![]()
Eoweyn, Ik vind kruimel echt een schattig konijntje! Inderdaad echt een kruimeltje, ben dan ook benieuwd hoe zwaar mijn Candy Crush is!!
Eoweyn_x schreef:Kiekeboefje schreef:Onverwachte kortdurende oplossing voor mijn Candy-probleem! Er komt een logekonijntje voor een aantal weken, gecastreerd mannetje. Hoop dat ze het samen kunnen vinden![]()
Maar? Tijdelijk? Dat zou ik persoonlijk niet doen. Dan is ze een paar weken dolgelukkig om daarna weer alleen te moeten leven...
Dankjeze is ook echt heel leuk. Met haar witte voetje
Eoweyn_x schreef:Dan zou ik ze apart houden. Beestje laten proeven van een fijn, niet langer eenzaam leven, om dat vervolgens weer weg te halen... Dat is niet jammer, maar triest. Het is wel een (groeps)dier met gevoel waar je zo over praat.
En nee, ze is niet alleen met een cavia, maar echt een verrijking is het ook niet.
Sneu. Sorry.
Eoweyn_x schreef:Dan zou ik ze apart houden. Beestje laten proeven van een fijn, niet langer eenzaam leven, om dat vervolgens weer weg te halen... Dat is niet jammer, maar triest. Het is wel een (groeps)dier met gevoel waar je zo over praat.
En nee, ze is niet alleen met een cavia, maar echt een verrijking is het ook niet.
Sneu. Sorry.