Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Reeltje_5

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 13:10

Lief <3

Aah die nagels.. Ze trekt echt heel hard ziet er pijnlijk uit :') zal wel niet zo zijn anders doen ze het niet denk ik x3

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 20:51

Mijn kat wil veranderen in schaap...
Afbeelding
zit schapenbrok in die emmer en ze kauwt er goed in..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:03

:') Straks gaat ze bléten

Is het normaal dat kitten je helemaal opeist? , meneer wil elke minuut zo hoog mogelijk liggen. Ga even keuken in en luid mauwend komt hij weer , ben er wat moe van want heb nog 2 katten die ook aandacht willen en wil ook gewoon mijn ding doen. En steeds dat vieze gelik , en afzetten werkt niet. Sta ik op en loop weg staat hij weer voor me te mauwen , dan sta ik weer op zijn pootjes . Heb hem nu even momentje in gang gedaan met deur op minikier zodat bange poes haar minuut had , die ligt lekker op de bank en meneer is opeens aan het spelen met de andere poes. Heb al 5 vrije minuten :=

Kat me vooral niet af , opvoeden is echt zwaar soms -O-

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:54

Herkenbaar hier ook eentje die naar eigen zeggen aandacht te kort komt. Zelfs tijdens het aanhalen kan ze soms nog klagen. Ze weet gewoon dat ze een knap bekkie heeft..

Ligt nu wat 'nieuw' speelgoed, dus nu ff rust voor mij. Zijn druk aan t spelen.

Oudere katten zoeken hier nu ook weer grenzen op met op tafel en aanrecht springen en planten aanvallen. Was er net redelijk uit. Was de bedoeling dat ze t goede voorbeeld zouden geven en niet het wangedrag zouden kopiëren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:56

:') dat dus haha , hij ligt nu weer bij me diep in coma :=

De oudjes nee die worden her opgevoed XD , mijn bange poes ligt nog in haar mandje op de bank . Dat is al 4 weken lang niet gebeurd <3

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:59

Trek nu alles uit kasten, er is een fotolijst gesneuveld. Zucht, waarom moeten ze overal op, onder, in, tussen..

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:59

Ikke eist nauwelijks echt aandacht op. Wel als ik buiten ben schaduwt hij mij.
Als ik elke dag even met hem door het bos wandel is het minder, dan schaduwt hij de hond meer.

Komen die van jullie al buiten? Ikke is savonds zo moe dat hij alleen nog maar slaapt. Geen kind aan.

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:01

Nog niet, hebben ze net 4 weken en zijn dermate ondernemend dat ik betwijfel of ze in de buurt blijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:01

Nee Boris is pas 3 maanden , ben van mening dat zeker met dit weer hij beter kan binnen blijven. Misschien over 2 maandjes met de sneeuw even , maar liefst hou ik hem tot na zijn castratie binnen

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:06

Hier komt niks buiten, behalve de hond en dan aangelijnd. :+
Vrees dat ik mn Porthos uit diverse winkels kan ophalen en dat er geregeld een kat van de weg geschraapt kan worden als ik ze buiten laat dus dat doen we maar niet.
Buiten dan dat er genoeg gekken zijn die gaan proberen of ze Mo mee kunnen jatten (want bijzonder kleurtje: sealpoint met wit) wat in dikke paniek en auto-ongelukken eindigt.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:11

Mijn poezen blijven ook binnen.

Noa eist vooral in de nacht de aandacht op. :z
Mel gaat stappen vooruit! Kan haar nu meestal aaien als ze loopt, ze rent minder weg, blijft liggen als ik het licht aandoe ipv direct onder het bed te vliegen. Miauwt naar me als ik haar aai.
Het is zon lieverd, maar zo gevoelig.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:13

Ikke is net 4 maanden, maar speelt hele dagen buiten. Momenteel rent hij binnen buiten door de regen.
Laat hem sinds kort ook buiten als ik weg ben.
Daarvoor kon hij idd heel druk zijn en een sticker.
Ik heb Ikke geleerd bij me te blijven door hem op mijn schouder mee te nemen toen hij nog te bang was om zelfstandig rond te lopen. Heel handig, heb je je handen vrij.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:19

Mandyy schreef:
Mel gaat stappen vooruit! Kan haar nu meestal aaien als ze loopt, ze rent minder weg, blijft liggen als ik het licht aandoe ipv direct onder het bed te vliegen. Miauwt naar me als ik haar aai.
Het is zon lieverd, maar zo gevoelig.

*\o/*
Fijn he, dat ze langzaam aan dat vertrouwen krijgt. <3

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:27

Afbeelding
En de rust is terug.

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:41

Mao gaat sowieso pas naar buiten als ze gesteriliseerd is maar of we het dan aandurven. Ze was laatst logeren bij mijn ouders toen wij weg waren en zelfs mijn vader die heel nuchter is zei hou haar nog maar binnen straks anders loopt ze zo met iemand mee. Mao is beetje te sociaal vond hij.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 23:05

Gisteren was vriendin met hond langs gekomen. Ginger morst er niks van hebben in het begin. Werd uiteindelijk wel een beetje nieuwsgierig. Tonic daarintegen vond het helemaal fantastisch en ging meteen met de staart spelen en bleef bij de hond xD toen de hond ging lopen bleef hij er maar achteraan gaan :') ik ging helemaal stuk. Tonic is dus fantastisch met honden. Ginger moet er maar aan wennen want ooit komt er een hond :p

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 23:06

Eigen is anders dan vreemd Lifaya. :j

Heb hier 1 kat die gewoon bangig is van vreemde honden, maar het opvanghondje is helemaal oké inmiddels en wordt zelfs mee gespeeld. :))
Béétje jammer alleen dat ze niet kan doseren en hem dus de oren van de kop slaat ipv een speels tikje geeft. :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 23:08

Ginger heeft geen probleem met andere katten dat is het gekke zowel op eigen als vreemd terrein.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 14:14

Ik bedenk me net dat ik nog steeds meelees, maar meer heb meegekletst toen ik de kittens nog niet in huis had terwijl ze inmiddels vandaag alweer 3 weken bij ons zijn :oo oeps.

Alsnog maar even voorstellen dan, dit zijn Nova (19 weken) en rechts Terra (16 weken). Halfzusjes uit verschillende nesten die elkaar de eerste paar dagen allesbehalve aardig vonden, maar die inmiddels onafscheidelijk zijn. Het zijn echte Bengalen, wat ervoor zorgt dat we dagelijks een waterballet hebben in huis, ze staan te loeien voor de wc en de douchedeur, onvermoeibaar spelen, stoeien en het hele huis door rennen, en bij werkelijk álles moeten weten wat je aan het doen bent. Ik kom handen tekort als ik met de ene hand de was in de machine probeer te doen en met de andere hand telkens weer een kat uit de machine moet plukken, want zodra ik de ene eruit til springt de andere er weer in :') maar het is echt onwijs genieten met die twee, en nu kan ik pas écht meekletsen!

Afbeelding

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 14:23

Hier vanmiddag maar even met de kitten van 6 maanden naar de dierenarts. Ze kreupelt al een paar dagen met d'r achterpootje. Ene moment rent en speelt ze en andere moment gaat ze wat kreupelen.. Dacht dat het vanzelf wel over zou gaan en dat ze zich misschien verstapt had. Maar net toen alles stil was en ze weg liep hoorde ik het flink kraken in d'r heup. :n Direct dierenarts gebeld en kan vanmiddag terecht. :)

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 14:47

Arghh ik had tijdje terug speelgoed muisjes bestelt op aliexpress.... Waren twee stuks voor iets van 50 cent... Dus heb drie keer bestelt... Even kort gerekend is dat 3x2muisjes.... Vandaag ontvangen, heb ik er maar drie gekregen...... De katten hier vinden ze wel erg leuk, maar omdat vino graag verzameld had ik er extra meer bestelt zodat Charlie er ook misschien nog een over hield om mee te spelen.
Heb even een berichtje aan de verkoper gestuurd.... Ben benieuwd of ik wat terug krijg.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 15:01

silvericathy schreef:
Arghh ik had tijdje terug speelgoed muisjes bestelt op aliexpress.... Waren twee stuks voor iets van 50 cent... Dus heb drie keer bestelt... Even kort gerekend is dat 3x2muisjes.... Vandaag ontvangen, heb ik er maar drie gekregen...... De katten hier vinden ze wel erg leuk, maar omdat vino graag verzameld had ik er extra meer bestelt zodat Charlie er ook misschien nog een over hield om mee te spelen.
Heb even een berichtje aan de verkoper gestuurd.... Ben benieuwd of ik wat terug krijg.

Ook heel makkelijk te koop bij de action. :D

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 15:35

Dat weet ik, maar vond deze nou net zo leuk ;)

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 19:01

hier een foto van de aanstaande mama *\o/*

Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 23:09

Oehh mooie mama!

@Jodie_: Terra en Nova zijn echt super mooi! ben gek op Bengalen.
Ik herken me wel in je verhalen, Mario was net zo, gelukkig nu wel wat rustiger geworden.
Hoe lang groeien katten eigenlijk door?