Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Carr_friesje schreef:Heb hier ook kettinkjes voor de hangmatjes, alleen maakt dat nog niks uit want dan knagen ze 'm wel kapot waar het haakje aan het hangmatje zit waardoor alles naar beneden lazert en er 4 losse kettinkjes aan het plafond hangen te bungelen.
Eloya schreef:Ronnie25, informeer eens bij rattenopvang sok of rattenopvang leusden of ze wat voor jou dametje kunnen betekenen. of misschien zelfs rattery rootz? die zit ook in amsterdam volgens mij
@Mikkiej, wat wil je graag weten, of vragen is makkelijker antwoorden
Wat voor kooi komen ze? welke maat loopwiel en waar gaan je kleintjes vandaan komen
Mikkiej schreef:Haha ratje in de kerstboomsloopt ie het spul niet?
Nog een paar daagjes en dan mag ik eindelijk mijn ratjes verwelkomen! Eerst nog de kooi schoon zien te krijgen. De mensen waarvan ik hem heb gekocht zeiden dat ze hem hadden schoongemaakt.. Nou ik ging bijna over m'n nek van de ammoniaklucht toen ik de tralies schoon ging maken.![]()
Ik denk dat ik de kooi maar in de badkamer zet, in ga sprayen met een of ander goedje (vriendin had nog zoiets speciaal voor knaagdierkooien, naam even kwijt..) en het dan goed laat intrekken ofzo..
Maargoed, ik heb nog tot vrijdag dus moet goed komen..
Heeft iemand leuke ideeën voor namen? Ik ben daar niet zo goed in. Er komen 2 vrouwtjes waarvan 1 een husky. De andere weet ik nog niet, ligt er aan wat ze hebben..
Mikkiej schreef:Haha ratje in de kerstboomsloopt ie het spul niet?
Nog een paar daagjes en dan mag ik eindelijk mijn ratjes verwelkomen! Eerst nog de kooi schoon zien te krijgen. De mensen waarvan ik hem heb gekocht zeiden dat ze hem hadden schoongemaakt.. Nou ik ging bijna over m'n nek van de ammoniaklucht toen ik de tralies schoon ging maken.![]()
Ik denk dat ik de kooi maar in de badkamer zet, in ga sprayen met een of ander goedje (vriendin had nog zoiets speciaal voor knaagdierkooien, naam even kwijt..) en het dan goed laat intrekken ofzo..
Maargoed, ik heb nog tot vrijdag dus moet goed komen..
Heeft iemand leuke ideeën voor namen? Ik ben daar niet zo goed in. Er komen 2 vrouwtjes waarvan 1 een husky. De andere weet ik nog niet, ligt er aan wat ze hebben..
Mikkiej schreef:Hmm ik heb daar geen ervaring mee..
Nu we toch in de vraagbaak zitten..
met oud en nieuw ben ik bij mn moeder, die op een uur rijden qua afstand woont. Nou zijn we daar de 29e ook de hele dag en is het logistiek gezien een stuk makkelijker dat we daar blijven.
Nou kan ik mijn broertje of vader vragen of ze de ratjes verzorgen alleen vind ik het niet zo'n fijn idee dat ze 4 dagen alleen zijn. Zal het een optie zijn de ratjes mee te nemen? Heeft hier iemand toevallig ervaring mee?