Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Luna2006 schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Wij hebben sinds vrijdag Cody in huis! Een Anatolische herder / Kangal reu.
op de foto is zijn broertje Billy, onze Chi van 2 jaar
[ [url=m/ZOzWW4.jpg]Afbeelding[/url] ]
cinniz123 schreef:Haha ik keek even heel snel en chi viel sneller op en ik dacht huh anatolischemaar die ligt verdekt opgesteld achter zn ‘grote’ broer.
Nayomie schreef:Heeft iemand nog tips om de hond iets te laten aankomen? Zhiva krijgt nu ongeveer 400gram (geperst) voer per dag. Wat er pas in de avond in gaat, sochtends eet ze vrij weinig. Nu heb ik dat principe al los gelaten dat dat zo is, maar ik merk dat ze is afgevallen. Ze woog eerder 32 kilo, vorige week was dat 28. Nu is ze niet graat mager, maar ze mag wel wat extra's erbij. Nu heb ik bij Kim inmiddels de paardenvet besteld, maar hebben jullie nog tips?
KimD schreef:Kangal!Zo bijzonder, zo mooi!
Ik ben heel benieuwd hoe je hem gaat ervaren in het opgroeien. Vooral blijven posten dus!
Kaus schreef:Jaaaa een kelpieWie zijn zijn ouders @Catori? (edit: oh ik zie dat het geen kelpie is
Ik dacht dat je had gezegd dat het er eentje was maar dat was iemand anders
)
Luna2006, oeh wat een interessante keuze! Vanwaar dit ras?
_KimmeL schreef:Hebben jullie nog tips m.b.t. de pup ophalen/de autorit? We hebben een overnachting zodat we hem sochtends kunnen ophalen, daarna is het nog 2.5-3uur rijden naar huis.
CupCakes_ schreef:Ik zie een hoop nieuwe pups/honden voorbij komen, leuk!![]()
Oh jongens, zijn de teken bij jullie ook zo erg?
Jip heeft Advantix druppels en een anti tekenband. Maar ik kan er elke dag wel een stuk of 3/4 van hem afplukken. Hebben jullie nog tips wat ik eventueel nog kan proberen? Ik heb het idee dat het dit jaar echt wel erger is, vorig jaar hadden we nergens last van