Vandaag vliegt alweer de laatste pup uit van ons nest. De weken zijn echt zo snel gegaan met dit negental. Wij hebben zo genoten van de pups. Gelukkig blijven er twee dus voorlopig zijn we nog druk genoeg.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLaraaj schreef:Wat is het hier stil!
Zoals verwacht heeft Indy alles zo geregeld dat haar loopsheid tijdens ons verlof was en dat ze dus mee moest zodat ze dan ook gedekt kon worden.
Ze zou nu dag 20 zijn geteld vanaf de eerste dekking. Nu verwacht ik niet dat ik slijm zou zien want zij is extreeeem proper. In heel haar loopsheid 2 druppels gevonden. Maar sinds enkele dagen knaagt ze geregeld aan haar flank. Weet niet of dat iets betekend of dat we iets willen zien haha. Nog 11 dagen tot de echo
mirjamalvaro schreef:Beike loopt ook een keer een show hoor
[ Afbeelding ]
Yes, excellent
Oh 1e vd open klasse
Oh beste teef
Wtf beste vh ras...
Lisette1987 schreef:Gefeliciteerd!
Wij zijn aan het puzzelen met reuen voor Qira, had er een gevonden maar die heeft zelf bijna 30% lijninteelt, op zich wel een mooie gezonde lijn maar dat is me eigenlijk wat te veel
De spoeling van reuen is een beetje duntenminste, met lijnen zonder epilepsie en andere narigheid er in
Van schreef:Hier alledrie tegelijk loops![]()
Deze ronde word er niet gedekt maar heb een leuke reu gevonden voor Vos voor volgend jaar
Lisette1987 schreef:Dit is de hopelijk aanstaande mama
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Kiwi, we zouden dan dit krijgen, voor het ras is dit al heel mooi op zich
Dingetje is ook dat de reu nog niet eerder gedekt heeft en mijn teef nog niet eerder gedekt is en wat onzeker kan zijn
[ Afbeelding ]
Esplendido schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Vandaag vliegt alweer de laatste pup uit van ons nest. De weken zijn echt zo snel gegaan met dit negental. Wij hebben zo genoten van de pups. Gelukkig blijven er twee dus voorlopig zijn we nog druk genoeg.
Kloesje schreef:Afgelopen maandag naar Zweden gereden, dinsdag en woensdag een date gepland met Geist en donderdagochtend weer in alle vroegte terug gereden.
Het koppel:
[ Afbeelding ]
Nu weer 4 weken wachten
mirjamalvaro schreef:Oh spannend!
Mijn aanvraag is afgekeurd, blijkbaar heeft de reu zowel PGA als epilepsie in de lijn.