Ja die van ons ook. De kittens schrokken zich de eerste keer helemaal het apezuur. Elani vind dat ding nog steeds raar. Maar wel heel interessant. Kwam op Facebook een filmpje tegen van een valkparkiet die op de robotstofzuiger door huis croste.
Onze dwergpapegaai van vroeger deed het rookalarm na
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-22 20:10
Mango doet het geluid na van een vrachtwagen die achteruit rijdt (Het gepiep van de sensor). Soms rijden we met de kooi door de kamer omdat hij dan naar buiten gaat en doet Mango het ook wanneer we een bocht maken
Mango doet het geluid na van een vrachtwagen die achteruit rijdt (Het gepiep van de sensor). Soms rijden we met de kooi door de kamer omdat hij dan naar buiten gaat en doet Mango het ook wanneer we een bocht maken
Nu valt het wel weer mee, maar toen het net gebeurde zijn er bepaalde woorden uit mijn mond gekomen die niet bepaald netjes waren.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-22 13:04
Gelukkig!
Een tijdje geleden vertelde ik dat Mango het een leuk spelletje vindt om midden in de nacht enge geluiden te maken Ik heb het eindelijk kunnen filmen terwijl ik om 2 uur 's nachts wakker was en hij in zijn slaapkooi zat Je moet je geluid wel heel hard zetten, anders hoor je het helaas niet! (Je hoort het rond 0:11 seconden)
De eerste keer dat hij dit geluid 's nachts maakte, schrok ik me echt helemaal te pletter hahaha Het doet mij altijd denken aan het enge geluid uit de film The Grudge
En een foto bij daglicht van de groene pretletter die in de gloria was na zijn douche