Helaas niks gehoord, maar ze zullen ongetwijfeld druk zijn. Het feit dat ik al automatisch bericht terug krijg op Facebook waarin staat dat ze zo snel mogelijk contact opnemen zegt denk ik al genoeg..
Ik heb verder gewoon geen andere middelen om hem te kunnen helpen, weet niet waar hij normaal uithangt.. Onze vakantie was 10 dagen, zaterdag gaan we naar huis en vandaag zag ik hem voor het eerst, dus ik kan ook niet met zekerheid zeggen dat hij elke dag terug komt..
Vanavond wel een kitten bij ons appartement. Ik denk een week of 12 oud, misschien iets ouder, maar om zo alleen te zijn weer piep jong (wij zijn dat in Nederland natuurlijk ook gewoon niet gewent dat ze op deze leeftijd alleen buiten lopen). Even geaaid vanmiddag, en vervolgens liep het dametje achter ons aan de trap op naar ons appartement. Een schoteltje gevuld met water want dacht; ze heeft dorst, maar ze nam een paar slokjes en ging toen kopjes geven langs onze benen. Deur appartement stond open en ze liep zo naar binnen

Heb haar opgetild en weer beneden in de bosjes gezet, lekker in de schaduw, liep de trap op, keek om en ik zie haar koppie om het hoekje komen en weer stond ze boven bij ons appartement. Uiteindelijk heeft mijn vriend haar weer beneden gezet en toen bleef ze wel zitten. We komen net terug van het eten, zit ze beneden ons appartement onderaan de trap. Iemand had haar een bakje vlees gegeven. Ze ziet ons aankomen en ze rent zo de trap op naar boven, zo'n lief meisje, en nu al helemaal alleen. Ik hoop oprecht dat er deze dagen iemand is die haar net zo leuk vind en haar een thuis wil geven.
Ze had ook een hoop praatjes.
let niet op mijn slobber zwembad outfit

Let in dit filmpje niet op onze geluiden