Cayenne schreef:Heel veel sterkte! Hopelijk lukt het daar beter en gaat hij weer vooruit!
Was hij veel afgevallen?
Dido, wat leuk! Maakt Remi ook contact met ze?
Dat weet ik eigenlijk niet zo, hij negeert ze vooral een beetje...
hij is natuurlijk helemaal gewend om alleen te zitten en heeft nooit echt “vogeltaal” geleerd, ook niet als klein valkje aangezien hij natuurlijk uit het nestje gekeild was door z’n ouders, en dat hebben die drie wel. Zij vinden hem méga interessant maar hij heeft altijd zo’n vraagteken boven z’n koppie hangen van ‘baasje, help wat moet ik hiermee?’
Dat is ook de reden dat we er geen vogeltje bij willen nu: we hebben niet het idee dat we hem daar echt een plezier mee doen helaas.
De vogels bij m’n schoonouders zitten ook allemaal in een aparte kooi omdat het net iets te veel haat en nijd is onderling. Het grasje is een krijgertje omdat de nieuwe vriend van de buurvrouw allergisch was, die waren met z’n tweeën maar daarvan is er 1 overleden en de valkjes schelen ruim 5 jaar en toen bleek de jongste waarvan ze dachten dat het een pop was ook nog eens een man te zijn, en nu is het vrij geregeld oorlog.
Dat vind ik misschien nog wel zieliger: heb je meerdere vogels, hebben ze nog niets aan elkaar en dan krijgen ze helemaal minder aandacht omdat je natuurlijk dan je tijd over twee moet verdelen.
Hoe is het met Binkie? Nog nieuws nu hij terug in de kliniek is?
En hoe gaat het met alle baby’s die vast niet meer zo baby zijn?