Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kattengedrag
met het voer doet ze niet alleen in/op sommige plekjes op de bank. linda_hans schreef:@wat een leuke strikjes! Grappig!
Ik dacht ik reageer nog even na mij vraag van gisteren over het manken van Pip. Vanochtend was het nog wat erger, dus ben toch net even naar de dierenarts geweest met haar.
Hoogstwaarschijnlijk is het een reactie op de enting die ze afgelopen vrijdag heeft gehad, ze had ook wat verhoging.
Ik heb wat ontstekingsremmer en pijnstiller meegekregen en binnen 4 dagen moet ze weer helemaal zichzelf zijn!
Hopelijk krijgt ze ook weer snel praatjes, want ze ligt vooral veel te liggen en speelt vrij weinig en dat is niet hoe ze normaal is!
Tonic neemt al het gedrag van haar over dus hij doet dit nu dus ook
Ginger die zit al klaar als ik bij de voordeur kom, kom ik binnen zit ze klaar op het bureau alsof ze daar de hele tijd heeft gezeten 
Boris neemt van volwassenen poes gedrag over die piept bij de achterdeur maar verder niet 

, ik poging tot appen en hij eroverheen hangen wat ik doe
Tonic krijst gelukkig niet *klopt af*. Hij prrrt alleen maar
afentoe een piepje maar verder is die stil hahaha. Ginger krijst veel te veel. Alleen al als ik douche heb ik een Sirene in de opening zitten 
Ze zijn beide geboren met honden en opgegroeid, maar sinds ze hier zijn is er geen hond meer in huis geweest dus ben benieuwd
klasiek geval nagelbijten
Alleen niet zó belachelijk extreem
, bloedbad nee hoor likte zijn bloed weer op alleen een kring rond de nagel niet