Startlijst Bemmel is er Direct achter degene waarmee ik ga.. Dus filmen gaat hem waarschijnlijk niet worden.
Machie
Geplaatst: 22-09-14 12:22
KarinW86 schreef:
Startlijst Bemmel is er Direct achter degene waarmee ik ga.. Dus filmen gaat hem waarschijnlijk niet worden.
doen jullie alle 2 de palen met wires? Want de debutanten worden wel anders, vaak starten eerst alle honden die met wires lopen en dan die zonder wires lopen
KarinW86
Geplaatst: 22-09-14 12:53
Ja lopen ook allebei met wires. Vroeg me inderdaad al af hoe ze dat dan deden hihi
Zie er alleen weinig tijden verder bij staan. Of het 1 ring is? Enz
9 Ingrid kolenbrander - Baloe - debutanten medium 10 Karin Wolters - Levi - debutanten medium 18 Angelique meester - Bodhi - debutanten large
Volgens mij was dat het alweer.. Ken daarnaast nog wel 2 mensen die meedoen.
MyWishMax
Geplaatst: 22-09-14 13:06
Tay heeft gisteren een druk dagje gehad. Eerst gewoon getraind, dus speuren, appel en manwerk. Daarna mocht hij even spelen met zijn vriendin op het puppyveldje. Daar stonden nog wat behendigheidstoestellen en hebben we dus ook wat gedaan.
Wij hebben vanavond weer training. Zijn thuis bezig geweest met inschatten van hoogtes. Boco moet nog beter leren kijken. Als alles laag staat doet hij het erg goed. Maar zodra het hoger word kijkt hij niet goed en gaan er latten af. Als jullie ook nog tips hebben graag.
Ik zou ze altijd op 1 hoogte houden. bodhi springt altijd 65cm, op wedstrijd lager maar dat pakt dan positief uit
mandje
Geplaatst: 22-09-14 15:29
Boco komt straks uit in de hoogste klasse en moet dus uiteindelijk 65 cm springen. We zijn lager begonnen omdat hij jong was. Nu willen we wat hoger gaan trainen richting de 65cm. Als ik de latten in een klein parcours nu op 65cm leg gaan ze er bijna allemaal af. Hij moet dus nog leren inschatten. Op een rechte lijn gaat dit nu al veel beter. Maar in bochten nog niet.
KarinW86
Geplaatst: 22-09-14 17:38
Seni schreef:
Waar heb je die gevonden Karin? Als 18de, kan ik wel wat fotos maken van Levi
Stond op de fb pagina van agility Nederland. Leuk wat foto's!
Heb 'm gevonden inderdaad! Ja heel graag! vriendin van mij komt ook mee maar die zal foto's maken denk ik zo, filmpjes ben ik nog veel blijer mee!
Machie
Geplaatst: 22-09-14 19:00
Seni schreef:
Heb 'm gevonden inderdaad! Ja heel graag! vriendin van mij komt ook mee maar die zal foto's maken denk ik zo, filmpjes ben ik nog veel blijer mee!
Film jij Karin, is dat ook weer opgelost
VillaNeusjes
Geplaatst: 22-09-14 19:12
ik heb gister proefexamen ggb gedaan , Aedan en ik zijn helemaal nog niet zo ver maar zo konden we mooi zien waar we staan in de training en wat verbeterd moet worden.
Hier ook dogtrail gelopen, 2e geworden van de 24 teams, leuk Snelste tijd van alle teams gelopen, ook wel een overwinning voor mij met m'n been en een hond van 11 Trots op m'n boeffie die zich echt super heeft gedragen en het zo leuk vond!
Gisteravond heerlijke abc training gehad. Dat vindt ze toch het leukst om te doen. We trainen nu weer binnen en tussen zeg maar de wachtruimte en de trainingsruimte zit nu een hek zodat ze niet snel naar de wachtende honden kunnen lopen. Was weer een fijne training