Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kaus schreef:Oh nee ik ga er niet vanuit dat ze stevig zijn hoor![]()
Maar vind het wel handig om deze in mijn tas mee te kunnen nemen en bij de training op te kunnen zetten zodat Dexter erin kan liggen voor schaduw. Aan het hek liggen krijgt hij namelijk teveel prikkels van waardoor hij gaat gillen
![]()
En ik ben altijd met de bus/longboard dus kan niet een hele bench meeslepen.
Weet niet of je een steviger alternatief weet?
candalisa schreef:Denies onze flexi houdt het beter als een longeer lijn voor een paardbella begon met lopen en de musketon was dwars doormidden flexi wel ooit eens uit de hand getrokken maar hij is rete sterk!
KimD schreef:Ik blijf van mening dat die dingen verboden moeten worden boven de 10 kg hond.Je hebt helemaal niks te vertellen met zo'n ding als het mis gaat, enige wat je kunt doen is op de rem duwen en hopen op het beste.
We hebben wel een flexi in huis voor de leenherder, die gaat in het donker konijnen jagen en ben haar dan kwijt. Maar wat vind ik dat vreselijk, 9 van de 10 keer doe ik haar aan de meter en doet ze haar behoefte op die manier.
KimD schreef:Ik blijf van mening dat die dingen verboden moeten worden boven de 10 kg hond.Je hebt helemaal niks te vertellen met zo'n ding als het mis gaat, enige wat je kunt doen is op de rem duwen en hopen op het beste.
We hebben wel een flexi in huis voor de leenherder, die gaat in het donker konijnen jagen en ben haar dan kwijt. Maar wat vind ik dat vreselijk, 9 van de 10 keer doe ik haar aan de meter en doet ze haar behoefte op die manier.
dierenfan schreef:KimD schreef:Ik blijf van mening dat die dingen verboden moeten worden boven de 10 kg hond.Je hebt helemaal niks te vertellen met zo'n ding als het mis gaat, enige wat je kunt doen is op de rem duwen en hopen op het beste.
Hoezo hopen op beste? Nog nooit gehad dat rem weigerde en gebruik ze prive en op werk dagelijks meerdere tegelijk. Overigens enkel op geschikt terrein dat dan weer wel.