Kan wel werken ook MoppieFilou, als ik hier het zand terug mooi glad maak en bijvul dan krijgen ze opeens weer extra de neiging om te gaan graven!
Anoniem
Geplaatst: 23-06-19 20:40
ja had mooi geweest een filmpje van je inner konijn
Lilo beet in mijn voet , voelde alleen even of ze niet te warm was . Ze wou wegrennen dus haar bij haar middel even vast gehouden en mijn hand even de oren bevoelen, toen ik losliet beet ze mij
Het rare is dat ze vroeger wel groeven, maar sinds ik alles weer eens netjes gemaakt heb (gangen dicht gemaakt en zand bijgevuld) doen ze het niet meer .
Haha Lilo is ook geen simpele dame
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-19 21:11
Gekke Lilo .
Misschien willen ze het netjes houden MoppieFilou?
Hier vanmiddag nagels geknipt van Blik. Was even een ruzie, maar we zijn weer vriendjes! Hij houdt niet zo van de pedicure
Anoniem
Geplaatst: 23-06-19 21:18
Ligt ook aan mij , ik voer ze geef ze hooi ik veeg maar meer doe ik overdag niet . Beetje verwilderd ,wel voeren uit de hand om het tegen te gaan maar momenteel eten ze dus niet
Dat moet nog hier de nagels
_Tarzan
Geplaatst: 24-06-19 16:21
Hitteplan van mijn konijnen, vooral zo dicht mogelijk op elkaar gaan liggen
En Ginny maakte een flop op d’r zusje
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-19 16:28
Jup, hier ook . Met de flessen wordt gegooid, en maar tegen elkaar aan liggen, gekke flappies.
Maar pfff schrok idd wel hoor!! Nou zsm wanneer ik kan het nog meer bunny proof maken haha
laughterline
Geplaatst: 26-06-19 18:57
Hoe gaat het met de hitte bij jullie? Hier was het vanochtend weer raak... konijnen vangen..Net op een dag dat ik om 6.30 al moest beginnen. Dus om 6u waren we konijnen aan t vangen haha.
Gelukkig iets eerder klaar vandaag en extra stevig netting gekocht. Die al aan de binnenkant zit is iets dunner dus konden ze blijkbaar kapot bijten, en wellicht tussen het hek door(?). Dus als ze nu nog ontsnappen..springen ze d’r over ik dacht tenminste dat een hek van 60cm hoog genoeg was is dat te laag? weet eigenlijk niet hoe ze ontsnappen dus dit is maar n poging haha
Hier zat er laatst ook een aan de andere kant van de ren, denk dat ze m met dr tanden optilde en eronder door ging.... Heb hem nu met van die vuilniszak vastbinden vastgemaakt
Ja het verschilt ook wel per konijn hoor. Hier is er eentje b.v. al veel te lui voor. Maar een andere springt zelfs uit stilstand 1.10m hoog (dat is het record hier tot nu toe haha).