Yv_ schreef:Ja hihi, ook het topic eigenlijk helemaal vergeten hoor *schaam schaam*
Ja, ik durf het echt niet te zeggen. Had dat wel in gedachten zitten, dus geen "begravenis" van gemaakt if you know what i mean. You'll never know.. Maar ik woon aan de kust, de duinen zijn zo ongeveer mijn achtertuin, dan zou ik toch vééééél meer dode konijnen zijn moeten tegengekomen?
Kiekeboefje: een konijnenvriendje erbij knapt eigenlijk 99% van de konijnen erg van op!
Dat kan ik bevestigen ja. 
Mijn ene mannetje is veel socialer en minder schuw geworden sinds hij naast het andere mannetje woont. Plus hij vind het niet meer zo erg als ik hem mee naar buiten neem aan zijn riempje. Hij doet net als of ik niet besta. 
Ik heb ze ook in aparte hokken naast elkaar, aangezien het ongecastreerde mannetjes zijn. Ze zitten in hun eigen hokjes naast elkaar en kunnen contact maken als ze daar de behoefte toe voelen. Ik zet dan vaak 1 van de 2 hokjes open en dan blijven ze zelfs rond het hok van de ander lopen. 
Ik laat ze ook wel een tegelijk uit hun hok, maar dat kan alleen onder toezicht. Gelukkig zijn het hele vriendelijke konijntjes verder en niet erg dominant.
Edit:
Misschien is een riempje en een stukje lopen een optie? Dat gaat bij mij vaak ook maar 1x per week en apart met 1 konijn tegelijk maar ze zijn er echt dol op!