Echt een lief kopje ook!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Ik vind Eve echt een prachtig naam trouwensAls wij een teefje hadden genomen waren we ook voor iets soortgelijks gegaan.
Ennuh, Corgi pups zijn echt op en top schattig, dus extra foto's graag
Nathalie18x schreef:Eve is heel knap! Wij wilde ook eerst een corgi maar ik wil graag ook lange stukken gaan fietsen etc.
Paloedie schreef:De discussie van hoe lang je een hond alleen laat... Tsja. Niet iedereen kan z'n werk zo om z'n hond heen plannen dat een hond nooit langer dan 3u alleen is, en m.i. hoeft dat ook niet. Iris en Sofie liggen als ik thuis ben net zo hard de hele dag te maffen en als ik weg ben zijn ze niet alleen maar samen. Als het lukt kom ik tussen de middag thuis. Iris zit nu nog in de puppygevangenis (2m2 onder de open trap) ivm zindelijkheid en slopen, straks op 55m2 en op warme droge dagen de tuin a 50 m2 erbij. Buiten werktijd gaan ze overal mee naartoe (bos, strand, IJssel, boerderij, de stad, terrasjes). Stellen dat mensen die hun hond langer dan 3 u alleen laten geen hond verdienen vind ik nogal kort door de bocht.
Billy1970 schreef:Ach we waren al Berners gewend en hebben ook langharige katten dus daar deins ik niet voor terug. Ik denk wel dat ik gelijk een waterblazer ga aanschaffen trouwens, kan de pup er mooi gelijk aan wennen!
XxDiandraxX schreef:Kenai was met 8 weken precies 5kg (australian shepherd reu uit show lijnen, eind gewicht is normaal bijna 25kg).
Elin was met 8 weken 4,5kg (australian shepherd teef uit show lijnen, eind gewicht zal rond de 20kg zijn).
Hier nooit meer en kort haar hond.. Heb een jack russel lopen maar die haren zijn veel erger dan die van mijn aussies. De aussies vormen vlokken, oprapen en weggooien maar..
Moet ik ook zeggen dat mijn aussies sneller droog zijn na een zwem partij dan mijn jack.
Ik las wat over een waterblazer, echt doen hoor! Super idiaal! Hier ook een en alle dode haren, zand etc blaas je er zo uit. Scheelt en hoop rotzooi in huis, ik wou dat ik die van mij jaren eerder had gekocht. Elin en Kenai vinden het ook heerlijk en gaan er echt voor staan.
[ [url=m/IE2prX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Elin blijft nu zo af en toe ook snachts en overdag als het nodig is los thuis, dus niet meer in de bench. En zolang ze niet de tuin in kan doet ze het echt super goed!! Maar in de tuin is het nog te leuk om de boel op stelten te zetten meet graven en planten slopen.