Seni, jullie kunnen we A gaan starten Ik zal wel zeggen wanneer ik A inschrijf, ga je dan gewoon met me mee en help ik je met je 1e wedstrijd met verkennen enzo
Ja die dogtrail...Ik ben ook druk aan het pakken. Wat moet er toch veel mee voor 1 weekend.... Alleen al aan kampeerzooi. Van vorig jaar geleerd dat je beter iets te veel mee kan hebben om het jezelf na t wandelen zo gemakkelijk mogelijk te maken
Straks weer ff trainen met Csiv, eens zien of ze het fijne gevoel van afgelopen weekend door kan trekken naar vanavond. Wel stom trouwens, we wonnen prijs bij FHN, wilden ze haar naam niet uitspreken Blijkbaar is Csiva Czari heel lastig. Cs/Cz zijn we gewoon niet gewend hier
Je spreekt het toch gewoon uit als siva sari? Ik ga graag op je aanbod in Marleen! Hoop dat er in de winter nog wat debutanten wedstrijdjes zijn maar denk het niet. En dan misschien toch maar in Januari die A in! Maar ik heb pas 3 wedstrijdjes gelopen, lijkt zo snel al!
Als je hond alle toestellen kent, waarom niet? Je merkt dan vanzelf waar je meer aandacht aan moet besteden. Gaat het in de A niet helemaal naar wens kan je weer een stapje terug
Hoopers is echt leuk! Echt leuk! We zijn begonnen met Flappie en die had t vrij snel door. Wel was ze doodmoe van t nadenken en heb al huiswerk mee gekregen. Volgende week vrijdag moet ze een rondje om een ton/emmer kunnen lopen op commando. Echt onwijs leuk!
Met Jinn gingen we dogdance doen. Hij was vet druk maar naarmate Meneer meer moest denken gingen het beter. Omdat Jinn al enkele kunstjes kende hebben we een simpel 'dansje' bedacht en daar mag ik mee aan de slag. Hoef natuurlijk niet perfect maar ga wel mn best doen om haar te laten zien dat ik wel geoefend heb.
Volgende week vrijdag mogen we weer. Ga om de week met de honden en misschien met Flappie wat vaker want Jinn doet ook al behendigheid
Ik ken iemand en die heeft haar hond geleerd om bij het woord 'Heineken' onder de stoel te kruipen. Heel handig als ze in de kroeg bier bestelde, lag de hond iig niet in de weg
Want als je een woord gebruik dat je vaak zegt breng je je hond alleen maar in de war En als je wedstrijden loopt waarbij je bepaalde commando's nodig hebt, is het niet handig om look a like commando klanken te hebben
Ben benieuwd naar de startlijst van Bemmel, hoop dat degene die ik wil filmen niet te dicht op mij zijn. Maar volgende week eerst nog sport en speldag!