Hopelijk help de hydrotherapie.
Cursebeaker das een flinke roedel om te wandelen. Vind toch jammer dat ik verder weg woon. Haha en mag van mijn man geen te gekke of printjes dekens kopen. Hij vond de knal roze al te.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nayomie schreef:Persoonlijk zou ik zelf ook nooit met HD-B fokken. Better safe than sorry.
Baal er wel van, niet per se van de foto's. Ja het is een dure uitgave, maar de foto's kan ik altijd nog ergens anders laten maken. Maar vooral dat we zo voorzichtig zijn geweest (voor mijn gevoel) en ik echt goede zorg voor haar wil bieden. Ze is ook niet te zwaar, ze is net 28 kilo. Vraag me dan wel af wat ik dan verkeerd doe.B is niet ernstig maar niet waar ik op gehoopt had.
Zonnetje81 schreef:Zaterdag is er bij ons een nestje Jack Russells geboren met stamboom! Mijn moeder krijgt 1 teefje nu nog op zoek naar een naam die bij Eva en Nina past! Ik ben in love en het is verleidelijk om er zelf ook nog eentje te houden!Maar ik denk dat 1 hondje wel genoeg is
naast een hoop katten. Later een foto van onze nieuwe ruwharige dame!
Majabeestje schreef:Onze pup is aan het wisselen en stinkt enorm uit dr bekkie![]()
Is dat normaal? Kan het me niet zo herinneren van de andere honden..
cursebreaker schreef:cinniz
Ohh sorry dat ik niet reageerde op je. Ik was net m’n post aan’t schrijven toen jij plaatste dus heb dat helemaal gemist! Maar wat een verschil idd, wauw!!
Majabeestje
Mij is het niet perse opgevallen toen Arya aan’t wisselen was, maar ik zou even in de gaten houden of het idd aanhoudt na het wisselen of niet en dan heb je voor jezelf een antwoord welMocht het na het wisselen nog aanhouden, zou ik wel eens kijken hoe of wat want echt stinken uit de bek hoort bij een pup/jonge hond normaal niet standaard te zijn als ze geen smerige poep ofzo wat hebben gevreten vlak ervoor, lol. Met wisselen kan ik het me idd wel voorstellen dat het even anders ruikt, dus zou dat gewoon even in de gaten houden voor nu