Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ginootje schreef:meisje_ schreef:Misschien even uit elkaar halen en ze beide even tot rust laten komen?
Ja dat hebben we vanmorgen vroeg even gedaan even die negatieve spiraal eruit... Maar ze gaat nu gewoon weer op hetzelfde houtje verder haha
Ginootje schreef:Advies nodig...
Gisterochtend onze 13 weken jonge Mila (Brits langhaar) opgehaald en bij onze 7 maanden jonge Jill (Brits langhaar) gezet ging harstikke goed alleen wat blazen maar voor de rest lieten ze elkaar met rust. Alleen sinds vanmorgen slaat Jill constant naar Mila en rent ze haar de hele tijd achterna..
Het laten gaan? Of ze even uit elkaar halen?
Eten, en op de kattenbak gaan lukt Jill niet omdat ze Mila constant in de gaten wilt houden.
xx.
Lynaro schreef:Voor de mensen die moeite hebben met tabletten geven aan katjes, die van mij hebben nu bijna 2 maand op iedere 2 a 3 tabletjes gestaan. Onder andere ook panacur (mega tabletten voor een kitten.. pff)
Wat ik soms deed is malen tussen twee lepels en kattenmelk in een heel klein bakje (speciale kleine bakjes haalde ik daarvoor) en dan eroverheen gooien. Mijn katjes stonden er om te roepen zo lekker vonden ze het![]()
(nu krijgen ze elke dag nog l-lysine over hun kattenmelk)