Ze gaat al heel lang zo netjes op training. Maar dat in 1 weekend zoveel kwartjes vallen is gewoon heel fijn! Er is nog zat te verbeteren en daar gaan we lekker op doortrainen
Gisteravond gehoorzaamheid gehad. Dit in combinatie met door een deur heen en een deur open doen als er iemand voor staat. Ze deed het superbraaf maar was wel bekaf toen ze thuiskwam
Nope, Brummen was een mooi leermoment en wij gaan eerst trainen totdat weer klaar voor zijn. Volgens de huidige planning ga ik in november GG wedstrijden lopen.
Even een vraagje, wie weet welke vereniging in NoordHolland (of vlak daarbij) IPO speurhond geeft en waar je met een kruising ook welkom bent en wat de toelatingseisen zijn, wat moet ie al kunnen?
En voor de prijzen gaat de gehele debutantenklasse samen Karin Ik had ook moeten inschrijven, maar weinig A honden. Ze hebben daar erg mooie rozetten. Hangen er al 2 van thuis
Maar wij gaan 4 oktober een workshop balans en coordinatie doen en 5 oktober een video analyse training van Jan Sprij. Eens zien wat we daar voor nuttige tips gaan krijgen!
Dan 12 oktober de 1e binnenwedstrijd voor dit jaar als het goed is. Even afwachten of we ingeloot worden 2 weken later een workshop van Tom en Katja, nog 2 FHN wedstrijden en dan is de wintercompetitie ook alweer begonnen. Gaat snel dit jaar. Vrijwel elk weekend agility Maarja, hobby en leuk. Stiekem wil ik nog proberen Csiva debutanten kampioen te krijgen. Hebben we nog 3 foutloze vp's voor nodig, of met max 1 fout. Ik denk niet dat het lukt wat we hebben pas 1 weekend zonder disken maar heeee, je moet wat te proberen hebben
KarinW86
Geplaatst: 17-09-14 20:34
Zag dat je je had opgegeven voor dat video gebeuren, zal best leuk zijn Je bent lekker bezig! Ik hoop volgend jaar met Levi ook meer te kunnen gaan doen. Soms komen wedstrijden niet uit of zie ik ze te laat
Wel leuker grotere groep voor de prijzen. Ga er niet van uit dat wij dat halen hoor
Hele plannen Marleen!! Leuk hoor! Die slow motion wil ik ook wel eens gaan doen als Bodhi en ik wat verder zijn.
Inmiddels al van een aantal mensen te horen gekregen dat ik gewoon met de A moet gaan starten, maar vind de stap nog zo groot!
Vandaag op de training ging het redelijk goed, alleen bij een lastige wissel erg geneigd om te bukken om Bodhi's aandacht te krijgen. Maar ik was achteraf veel te kort aan het draaien waardoor we zowiezo niet uitkwamen steeds. En ik moest meer als een ballerina gaan wisselen haha
Afgelopen 3 weken prive les gehad, Bodhi en ik zijn best wat sprongen daarmee vooruit gegaan, ik snap nu mijn belgische en franse wissel beter, nu nog goed uitvoeren. En Bodhi doet eindelijk de paaltjes als ik aan de "verkeerde" kant loop!