Succes allemaal
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Maar beetje troosten en lekkere kipfilet en gewoon alleen laten plassen ipv wandelen en het was goed. Om 12u erbij blijven zitten en ze was wel wat kijkerig maar het viel mee. Ze wilde liever naar de mensen toe die buiten stonden
. Dat maar niet gedaan gezien de serre ook al eng was (plafond en 2 muren waren glas dus alles goed te zien)
Ook hele avond eten aangenomen, lik matten gelikt wanneer aangeboden enz dus dat is ook fijn. 

. Die heeft vrijwel de hele avond gewoon in d'r mandje geslapen en naderhand is ze nog onder de kerstboom gaan liggen, maar die loopt tussendoor ook gewoon rond, eet/drinkt en gaat ook gewoon rustig op de bak. Die heeft zich niet anders gedragen als normaal gelukkig - die kan wel soms wat schrikken wanneer de eerste knallen van het jaar beginnen, maar haar herstelvermogen is dan ook altijd wel heel goed en snel gelukkig. 

Guinness had wat stress door de dag en tijdens de jaarwisseling maar was goed te kalmeren. Puk daarentegen, ik dacht dat ze erin zou blijven. Blijkbaar is ze vergeten hoe het was vóór Corona en was compleet maar dan ook compleet over de pis. Kon niet eens meer haar hartslag meten, zo hoog was die. Echt afschuwelijk om te zien. Godzijdank is het bij ons uiterlijk een half uurtje ellende en dan is het weer rustig. Nu was er verder weg wat meer vuurwerk, echt een gemeente verderop maar daar hebben wij bijna geen last van gelukkig. Dus op een harde knal links en rechts was de boel hier om 00.30u weer ver rustig. Weer een half uurtje verder waren alle honden weer volledig gekalmeerd en aan het slapen. fannetje schreef:Met Roetsj ging het tot 2.15 in de nacht gewoon goed. Geen angst af en toe een blik, maar zette niet door. Ook gewoon liggen slapen. Buiten rond 9 uur een plas gedaan en om 2.15 dus weer. Daarna naar bed en toen begon de ellende met hele harde knallen, zo hard dat de ramen trilden. En toen schoot ze in de stress. Tot 6 uur in de ochtend bleven ze bezig, zelfs politie gebeld, maar die had geen tijd. Daarna 2 uurtjes geslapen, soort van.
Vandaag gaat het allemaal weer, dus hopelijk was dit het. En kunnen we vannacht slaap inhalen.
Wat pup betreft is het allemaal spannend. Er is maar 1 teef geboren, dus nu is het de vraag of de fokker haar zelf houdt of dat ik haar krijg ( afhankelijk van hoe ze uitgroeit). Meer dan afwachten kan ik niet, dus ik ga duimen draaien.
zoveel verhalen van gestresste dieren.
Normaal is het hier oorlogsgebied maar is het 1 januari toch wel zo goed als klaar... dit is wel erg balen nu.
) Hij heeft zoals altijd met Alfa gespeeld, ging wel iets rustiger allemaal. Rondje wandelen lukte in bijzijn van Alfa. Met de jaarwisseling zelf verliep het eigenlijk best soepel allemaal. Toen we om 1:30u naar huis wilde moest die wel getild worden naar de auto
Mijn vriend zat zich enorm druk te maken dat Cody maar niet wilde plassen, maar ik dacht als die moet dan komt het vanzelf en als het een keer binnen gebeurd is dat jammer maar geen ramp. Die olie houden we dus wel want ik was echt blij dat hij niet in een trance is geraakt

fannetje schreef:Wat pup betreft is het allemaal spannend. Er is maar 1 teef geboren, dus nu is het de vraag of de fokker haar zelf houdt of dat ik haar krijg ( afhankelijk van hoe ze uitgroeit). Meer dan afwachten kan ik niet, dus ik ga duimen draaien.