Detroit schreef:Ik heb voor de eerste keer KVV gekocht voor Morax. Net geleverd. Past niet alles in de vriezerDus we moeten vandaag nog ergens een vriezer vandaan toveren
oeps! Vaak staan ze wel op marktplaats.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicky91 schreef:kiwiwitje schreef:Haha nou met 3 katten en 3 honden halen we wel veel. Dan kunnen we maanden vooruit. Maar gebruik hem ook voor ons eigen spul.
hahaha ja voor jou snap ik het ... maar met 1 hond
cursebreaker schreef:Nicky91 schreef:hahaha ja voor jou snap ik het ... maar met 1 hond
Even snel vanaf telefoon: Ik heb nu al 2 lades nodig voor Arya en dat is voor ongeveer 2 weken. De meesten kopen wel zeker voor een maand in normaal dus wij gaan ook nog voor een grotere vriezer kijken want heb ook echt nog plek voor m’n eigen spul nodig. Het huidige tafelmodel met 3 lades gaat dus echt niet genoeg zijn alleen al voor Arya’s spul als ik een maand vooruit wil kopen (per 2 weken vind ik veel te onhandig) straks haha laat staan voor onszelf ook nog.
Ik reageer straks nog op alles wat ik gemist heb - wacht nog op het toetsenbord.
kiwiwitje schreef:Ik gebruik met 3 katten en 3 honden 1 rol van 500 gram per dag ongeveer.
Ze krijgen er nog brok naast natuurlijk.