sas66 schreef:Ach wat jammer. Toch wel bijzonder hoe sommige mensen het zo weinig kans geven. Maar goed, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
Zeker jammer, er komen wel eens dieren terug omdat nieuwe baasjes dingen onhandig of onverstandig aanpakken, regelmatig ook advies in de wind slaande. In dit geval ook, jonge dieren die anders reageerden dan de 8 jarige kat die al 8 jaar in huis liep. Ja, deze hebben iets meer energie... gelukkig gaat het vaker goed dan fout. Ik ga altijd aan mezelf twijfelen, heb ik 't niet goed uitgelegd. Ken ik de dieren niet goed genoeg? Maar als ik echt kijk naar de situatie is het dat ik mijn leven en huishouden aanpas aan het beestje, ipv dat het beestje aangepast moet worden aan mijn leven. En dat is een state of mind die niet iedereen heeft, dat moet ik nog leren
Tijn8 schreef:Wat jammer dat de plaatsing niet is gelukt.
Maar gelukkig goed nieuws, Droppie is bijna een schootkat
Blij dat jij net zo enthousiast en realistisch bent over deze stap van Droppie als ik
Gisteren zijn Ram en Angela (en Droppie) 'asieldier van de week' geworden. Dan staan ze in de krant en krijgen ze extra aandacht online. Tot op heden nog geen reactie
we houden hoop!