Een nieuwe kat in 2020, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Een nieuwe kat in 2020, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 18:07

@Kanji: wat schattig dat dekentje <3

Als ik zeker weet dat Muis naar mij toekomt ga ik pas dingen kopen.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 19:33

Wat een leuk dekentje!

Ik vond het wachten tot het uitzoeken langer duren, maar wij hebben uiteindelijk maar 5/6 weken hoeven wachten gelukkig.

Deze boef sloopt eeeeecht alles |o <3
En hij wordt al zo groot.... nu 14(?) weken oud.
Afbeelding

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 17:32

Ooh die rode! En wat een aparte vacht heeft die grijze zeg! Heel mooi!

Hier gelukkig dan maar 4 weken. Waarvan er al 1 van voorbij is.
En tot de conclusie gekomen dat ik binnen een korte termijn nog een sphynx erbij haal. Zodra ik over 3 weken een kitten heb kunnen uitkiezen. Ga ik een oproepje plaatsen voor een andere kitten! (gezien ik dan ong weten wat voor kitten ik krijg.)
Nu stond dat eigenlijk al vast. Maar was nog een twijfel of het een htk kat zou worden of ook een sphynx en binnen hoe snel. Nu dus echt gekozen voor een 2de sphynx. En zo snel mogelijk :+ (zodat 't kitten ook zo kort mogelijk alleen zit)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 17:35

Kanji91 schreef:
Ooh die rode! En wat een aparte vacht heeft die grijze zeg! Heel mooi!

Hier gelukkig dan maar 4 weken. Waarvan er al 1 van voorbij is.
En tot de conclusie gekomen dat ik binnen een korte termijn nog een sphynx erbij haal. Zodra ik over 3 weken een kitten heb kunnen uitkiezen. Ga ik een oproepje plaatsen voor een andere kitten! (gezien ik dan ong weten wat voor kitten ik krijg.)
Nu stond dat eigenlijk al vast. Maar was nog een twijfel of het een htk kat zou worden of ook een sphynx. Nu dus echt gekozen voor een 2de sphynx. En zo snel mogelijk :+ (zodat 't kitten ook zo kort mogelijk alleen zit)

Wat leuk! :D Vanwaar de keuze om toch voor een tweede Sphynx te gaan?

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 17:39

Voornamelijk omdat ze toch qua gedrag wat anders kunnen zijn dan de andere rassen. Vele fokkers hebben ook liever alleen soort gelijke katten erbij dan een htk kat bijv. Nu zijn daar natuurlijk heel veel verschillende meningen over.
Vandaag wezen kijken bij htk kittens. En hoewel ik ze geweldig vind! Had er prakties al 1 uit gekozen. Bleef ik toch in gedachten bij nog een sphynx erbij. Ben een beetje verliefd op die gremlins geworden denk ik :+ <3

Even terug gekeken naar jouw berichten. Maar wat ziet muis er lief en mooi uit zeg! <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 18:02

Ah vandaar! :D

Jaaa <3 Ik ga maandag bij haar kijken, voor het eerst sinds 4/5 weken dat ik haar weer zie.

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 21:58

Fireheart schreef:
De voorpret is zo leuk **\O/** alle spulletjes kopen en wachten tot de kat eindelijk komt, heerlijk!

Ze liggen hier weer heerlijk knus (na een lichte irritatie van Spotty), maar jeetje, Coco wordt echt groot :=

[ [url=m/PFpB9w.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je wilt niet weten hoeveel websites ik al heb afgestruind haha. Zo leuk. En dan het winkelmandje volgooien en vervolgens toch niks kopen :Y)

Morrie schreef:
Wat een leukerds allemaal!

Mijn Pamuk kreeg voor het eerst (zelfgekweekt) kattengras
[ [url=m/UtLMG6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze snapt er niet veel van, maar als ik bloemen op tafel zet, vreet ze ze in no time op -O-

Wat leuk! Mooie aftekeningen heeft jouw kat (poes?) ook! Zijn bepaalde bloemen niet giftig voor katten?

Kanji91 schreef:
Ooh Eline <3 de rood witte is wel heel leuk zeg! Hier ook een zwak voor rode(met wit).

Jouw kat is ook echt prachtig Morrie!

En die 2 katten bij elkaar! Heerlijk! Wil ook snel een maatje voor m'n toekomstige kitten vinden. Hopelijk zijn die ook zo close.

Hier ga in over 3 weken (en 1 half dagje... Tel niet af..) mn kitten uitkiezen! Net weer heerlijke foto's van ze ontvangen en qua uiterlijk zit het iig goed hihi.
Ook al voorzichtig spullen aan het verzamelen en uitzoeken. Al wil ik niet in ene alles kopen dus stel het zoveel mogelijk uit. Wel lastig hoor!

Ook een leuk kitten dekentje gevonden. Maakt op elke hoek een ander geluidje en textuur dacht ik. Voor het wennen aan andere geluiden en textuur.
[ [url=m/kCU1Bo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wil zo 1 ook nog bestellen :p

Voor de mensen die al een kitten hebben. Wat duurt langer. 3 weken wachten op een kitten uitzoeken of 2 weken wachten met ophalen :+ hihi..

I feel you :o Ik heb vorige week die van mij uitgekozen met 3 weken oud. Ik zie hem bijna elke dag maar daardoor lijkt het alleen maar langzaam te gaan -O- Ik moet nog wachten totdat hij 10-12 weken oud is.
Yvankaxx schreef:
Wat een leuk dekentje!

Ik vond het wachten tot het uitzoeken langer duren, maar wij hebben uiteindelijk maar 5/6 weken hoeven wachten gelukkig.

Deze boef sloopt eeeeecht alles |o <3
En hij wordt al zo groot.... nu 14(?) weken oud.
[ [url=m/pQG8uB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat zijn ze leuk, zo samen <3

Ik heb inmiddels 100den foto’s en filmpjes van mijn Tiger. Ik ben wel benieuwd hoeveel weken jullie hem schatten. Ze beginnen nu echt al goed te lopen, geslacht is duidelijk te bepalen en er komen wat tandjes door.
Afbeelding
Afbeelding

Hij ging gisteren voor het eerst zelf het nestje uit en op ontdekkingsreis :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 21:59

Aaaaaaah <3

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 22:12

Weekje of 5? Hij is wel heel leuk.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 22:13

Aaaargh waarom zijn kittens nou zo ongelooflijk schattig?!?!?!? <3

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 22:15

Haha ik heb vandaag weer kittens geknuffeld en gefotografeerd. Zo lief. Poesje viel bij mij in slaap. Kan niet wachten tot ik zelf ukkies heb. Heerlijk 14 weken lang die mini’s in huis.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 17:05

Willen jullie foto's zien? O:)

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-20 17:07

Dat je dat nog moet vragen: JA

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 17:14

Wildkleur Abessijn variant poesje
Afbeelding
Afbeelding

Sorrel somali kater
Afbeelding
Afbeelding

Wildkleur somali kater
Afbeelding
Afbeelding

En allemaal samen
Afbeelding

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 17:43

Kanji91 schreef:
Ooh Eline <3 de rood witte is wel heel leuk zeg! Hier ook een zwak voor rode(met wit).

Jouw kat is ook echt prachtig Morrie!

En die 2 katten bij elkaar! Heerlijk! Wil ook snel een maatje voor m'n toekomstige kitten vinden. Hopelijk zijn die ook zo close.

Hier ga in over 3 weken (en 1 half dagje... Tel niet af..) mn kitten uitkiezen! Net weer heerlijke foto's van ze ontvangen en qua uiterlijk zit het iig goed hihi.
Ook al voorzichtig spullen aan het verzamelen en uitzoeken. Al wil ik niet in ene alles kopen dus stel het zoveel mogelijk uit. Wel lastig hoor!

Ook een leuk kitten dekentje gevonden. Maakt op elke hoek een ander geluidje en textuur dacht ik. Voor het wennen aan andere geluiden en textuur.
[ [url=m/kCU1Bo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wil zo 1 ook nog bestellen :p

Voor de mensen die al een kitten hebben. Wat duurt langer. 3 weken wachten op een kitten uitzoeken of 2 weken wachten met ophalen :+ hihi..

Wat een leuk dekentje!

en phoe, ja dat wachten. Ik ben nu bijna een half jaar aan het wachten :P Eerste dekking niet gelukt, 2e dekking wel, toen wachten op de geboorte en nu wachten tot ze mee naar huis mogen! Die van mij komen nu eindelijk eind juni, ik kan echt niet meer wachten!

Ik heb vandaag de grote bestelling gedaan voor alle spullen die ik nodig had. Phoe. :')

Xoranlover, Wat een plaatjes zeg!

Hier een foto van de lilac <3
Afbeelding

En de blauwe, die heeft nu al zo'n brits hoofd. :') Ben benieuwd hoe ze uitgroeit!

Afbeelding

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 17:49

Kanji91 schreef:

Ik kan het je niet zeggen. Ik wist al 3,5 jaar dat als er een abessijn variant poesje geboren zou worden ze van mij zou zijn. Bij Nishi het nestje waren er alleen maar Nishi en Yuki. En ik ben elke week daar geweest om foto's te maken. Maar ik vond de week wachten tot ze thuis kwam wel heel erg lang duren.
En deze keer sta ik aan de andere kant zijn ze 14 tot 16 weken bij mij voor ze naar een nieuw huisje mogen.

@Fair dank je wel.
Dat zijn ook schatjes zeg. Die blauwe heeft echt al een britten kop. Komen ze allebei naar jou toe?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 17:57

<3 <3 <3

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 17:57

Ja van het hele nest heeft de blauwe wel de meest brits typische kop. Ze komen beide naar mij toe inderdaad. <3

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 17:59

Ohh wat heerlijk. Wie is de fokker (mag ook in pb als je dat niet openbaar wilt hebben).

Gisteren hebben we alle papieren in orde gemaakt voor het nestje. Een heel stapeltje papieren wat mee moet naar de kater. En ook een heel stapeltje wat ik terug krijg.

Fair we eisen wel veel kittenspam he!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 23:54

Ik wil alle kittens van de foto's graag hebben *\%/*

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 23:58

Haha die van mijn foto’s hebben al een nieuw huisje maar ik snap je.

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 08:54

Zo lief al die kittens! Ik bedacht mij dat ik al 17 jaar geen kitten heb gehad. Maar voordat er hier een kat bij komt wil ik eerst groter wonen en daar zijn geen plannen voor.
Die Abessijnse kittens vind ik altijd net leeuwenwelpen, dat de donkere kleur op het kopje uitgroeit tot de manen :Y)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 08:57

Ik ga vandaag kijken naar Muis *\o/*

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-20 09:03

Ahhhh al die kittens <3 ik smelt!

Spannend Zertab! Maak je foto’s :D?

Coco is vandaag 9 maanden geworden Y)(^)

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 09:33

Spannend Zertab!!! Heel veel plezier =D

Aranka. Hier ook... Ruim 17 jaar.. Best spannend hoor. Weer klein spul in huis <3

Oohh ze zijn wel heel schattig zeg Xoran! Prachtige kittens en die kleuren!!

Gefeliciteerd fire =D

Namen verzinnen is trouwens best lastig... Al zal hun bijnaam vast gremlin worden haha.

Iemand btw nog tips of eigen ervaringen voor me? Ik krijg dus een katertje en wil opzoek naar een maatje voor hem. Hoor natuurlijk weer verschillende meningen over wat er het beste bij past. Nog een katertje of een poesje?