Als ik zeker weet dat Muis naar mij toekomt ga ik pas dingen kopen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanji91 schreef:Ooh die rode! En wat een aparte vacht heeft die grijze zeg! Heel mooi!
Hier gelukkig dan maar 4 weken. Waarvan er al 1 van voorbij is.
En tot de conclusie gekomen dat ik binnen een korte termijn nog een sphynx erbij haal. Zodra ik over 3 weken een kitten heb kunnen uitkiezen. Ga ik een oproepje plaatsen voor een andere kitten! (gezien ik dan ong weten wat voor kitten ik krijg.)
Nu stond dat eigenlijk al vast. Maar was nog een twijfel of het een htk kat zou worden of ook een sphynx. Nu dus echt gekozen voor een 2de sphynx. En zo snel mogelijk(zodat 't kitten ook zo kort mogelijk alleen zit)
Fireheart schreef:De voorpret is zo leukalle spulletjes kopen en wachten tot de kat eindelijk komt, heerlijk!
Ze liggen hier weer heerlijk knus (na een lichte irritatie van Spotty), maar jeetje, Coco wordt echt groot![]()
[ [url=m/PFpB9w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morrie schreef:Wat een leukerds allemaal!
Mijn Pamuk kreeg voor het eerst (zelfgekweekt) kattengras
[ [url=m/UtLMG6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze snapt er niet veel van, maar als ik bloemen op tafel zet, vreet ze ze in no time op
Kanji91 schreef:Ooh Elinede rood witte is wel heel leuk zeg! Hier ook een zwak voor rode(met wit).
Jouw kat is ook echt prachtig Morrie!
En die 2 katten bij elkaar! Heerlijk! Wil ook snel een maatje voor m'n toekomstige kitten vinden. Hopelijk zijn die ook zo close.
Hier ga in over 3 weken (en 1 half dagje... Tel niet af..) mn kitten uitkiezen! Net weer heerlijke foto's van ze ontvangen en qua uiterlijk zit het iig goed hihi.
Ook al voorzichtig spullen aan het verzamelen en uitzoeken. Al wil ik niet in ene alles kopen dus stel het zoveel mogelijk uit. Wel lastig hoor!
Ook een leuk kitten dekentje gevonden. Maakt op elke hoek een ander geluidje en textuur dacht ik. Voor het wennen aan andere geluiden en textuur.
[ [url=m/kCU1Bo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wil zo 1 ook nog bestellen :p
Voor de mensen die al een kitten hebben. Wat duurt langer. 3 weken wachten op een kitten uitzoeken of 2 weken wachten met ophalenhihi..
Yvankaxx schreef:Wat een leuk dekentje!
Ik vond het wachten tot het uitzoeken langer duren, maar wij hebben uiteindelijk maar 5/6 weken hoeven wachten gelukkig.
Deze boef sloopt eeeeecht alles![]()
![]()
En hij wordt al zo groot.... nu 14(?) weken oud.
[ [url=m/pQG8uB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kanji91 schreef:Ooh Elinede rood witte is wel heel leuk zeg! Hier ook een zwak voor rode(met wit).
Jouw kat is ook echt prachtig Morrie!
En die 2 katten bij elkaar! Heerlijk! Wil ook snel een maatje voor m'n toekomstige kitten vinden. Hopelijk zijn die ook zo close.
Hier ga in over 3 weken (en 1 half dagje... Tel niet af..) mn kitten uitkiezen! Net weer heerlijke foto's van ze ontvangen en qua uiterlijk zit het iig goed hihi.
Ook al voorzichtig spullen aan het verzamelen en uitzoeken. Al wil ik niet in ene alles kopen dus stel het zoveel mogelijk uit. Wel lastig hoor!
Ook een leuk kitten dekentje gevonden. Maakt op elke hoek een ander geluidje en textuur dacht ik. Voor het wennen aan andere geluiden en textuur.
[ [url=m/kCU1Bo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wil zo 1 ook nog bestellen :p
Voor de mensen die al een kitten hebben. Wat duurt langer. 3 weken wachten op een kitten uitzoeken of 2 weken wachten met ophalenhihi..
Kanji91 schreef:Voor de mensen die al een kitten hebben. Wat duurt langer. 3 weken wachten op een kitten uitzoeken of 2 weken wachten met ophalenhihi..