Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Zit zelf bij neocat en dan onderdeel blauwe Rus & nebelung. Heel misschien als het nu wel gelukt is met dekking dat ik ooit gaat kijken voor nebelung kater voor nestje blauwe Rus variant, maar dat gaat heel erg afhankelijk zijn of Maira wel drachtig te krijgen is en of er een kater beschikbaar is (en dat laatste is ook nog een lastig iets).
Maar zou ook kunnen dat ik het later met dochter gaat doen dekken met nebelung.
robeer schreef:Dat dacht ik ook altijd van mezelf.....tot ik dus een kitten mistte.
Nu is een foto ook niet altijd zaligmakend maar tot nu toe hebben we nog altijd goed gezeten met het aantal kittens.
liesje84 schreef:@Daphara, wat zal het een opluchting geweest zijn dat die drol eruit was![]()
![]()
Ik heb sinds gisteren een nestje.
Moeder beviel vlot van 3 kittens, na nog een uur persen geen kittens.
1,5 uur na de laatste zat ik bij de da, toch maar een foto.
Er zat nog 1 mega kitten in met zijn kont in het geboorte kanaal.
Oxy had geen zin, mama deed persen wat ze kon. Dus zei de da dat word een keizersnede....
Spierverslapers erin plus slaapmiddel en toen viel per ongeluk het kitten uit de kat weg.
Mama was op een of andere manier te verkramp ofzo om dat kitten eruit te krijgen.
Al met al weer wat van de cattery ellende bingo kaart afgevinkt en met 4 kittens weer naar huis.