Ja idd een heel avontuur. Het was even stressen omdat we echt vanalles hadden geprobeerd om ze er uit te krijgen maar niks leek te lukken. Als het uiteindelijk niet gelukt zou zijn, had ik de brandweer gebeld. Ik zit nu helemaal vol splinters in mijn handen, armen en benen en mijn knie ligt helemaal open want ik zat op een gegeven moment vast in de boom
maar de katjes zijn veilig en dat is wat telt.Ja ik zat heel erg in met het oude katje, ik had zo gehoopt dat we ze toch nog konden opknappen
. Maar ik ben blij dat ze liefdevolle baasjes had en nu weer 'thuis' is.
. Ze echt verzorgen doet ze nog niet, ze is nog doodsbang. Maar ze hebben toch al terug haar waardevolle mamamelkje die vol vitamientjes en antistoffen zit. En ze hebben terug haar warmte wat ook heel belangrijk is voor zulke kleintjes
.
? )
. De eerste avond moesten we nog maar naar haar kijken vanop afstand en hing ze hysterisch in het plafond vd bench, probeerde ons aan te vallen. Het was echt overlevingsmodus = vechtmodus.

. Ik denk niet dat ik weet heb van een groter nest kittens ooit.
!
maar ik heb alleen maar gedaan wat elke dierenvriend zou gedaan hebben 
hoezo wild
.

Wel een ex-zwerfkatje, maar op 4 weken bij een gastgezin in huis genomen dus echt wild kan je ze niet meer noemen
. Geeltje en witje kregen snot. Daarna lichtblauwtje ook. Oogjes helemaal dicht met viezigheid. Direct begonnen met alles uit te wassen speciale oogzalf met antibiotica. Dit sloeg aan en ze waren tegen vorige week vrijdag beter. Maandagavond sloeg het om en waren 6 van de 7 er ineens slecht aan toe. Alleen roodje en Nala bleken nergens last van te hebben. Sinds woensdag krijgen ze nu nieuwe medicatie en die lijkt voorlopig goed aan te slaan. Ze zagen er gisteren al beter uit. Hieronder enkele foto's van gisteren, nadat ik hun oogjes uitgewassen had en siroopje had gegeven. Dus je ziet dat de oogjes nog wat nat zijn en hier en daar wat kwijl van de siroop