Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
watchthesky schreef:Wat lief van je kliniek, ze zijn duidelijk echt met je begaan!
Oké, zo op je hand is het best wel snoezig eigenlijk
Ben je nou nooit bang dat je ze onbedoeld pijn doet omdat ze zo klein zijn en het huidje zo dun is?
Kimmie schreef:Maar je zegt dat t pootje zou moeten breken om te ringen als je te laat bent. Betekend dat dat de ringetjes echt in de huid groeien want als je optijd bent groeien de pootjes daarna natuurlijk nog door. Of zijn de ringetjes zo gemaakt dat ze een beetje meevormen?
Lukasje schreef:Dat doen ze hier in de kliniek ook. Erg attent vind ik dat, het steekt echt een hart onder de riem!
Lukasje schreef:[naam] schreef:Idd hier ook !
Vorig jaar had ik er 2 vlak na elkaar gekregen, ik verzamel ze liever niet
Oh jeetje, nee! Je ontvangt ze gewoonweg liever nooit, maar helaas ...
Nummus schreef:Lukasje schreef:Dat doen ze hier in de kliniek ook. Erg attent vind ik dat, het steekt echt een hart onder de riem!
Nog nooit bij een kliniek gelopen waar ze het níet doen zelfs. Mijn eigen dierenarts doet het ook, zelfs om een muis zegt ze.Vind het ook niet meer dan netjes - wat voor gevoelloze zak ben je als je dat soort dingen versturen onzin vindt? En dat soort dierenartsen bestaat ook echt helaas... Het helpt ook echt vind ik! (Helaas zelf ook wel eens zo'n kaartje gehad.)
Keandra schreef:Hier met het moeten laten inslapen van onze vorige hond vorig jaar ook geen kaartje gekregen hoor.
Was voor ons niet echt nodig, we liepen genoeg tegen de muur uit gemis.
Dus er was weer snel een andere hond. Kregen toen de opmerking van onze DA dat ze dat had zien aankomen dat er snel weer een nieuwe supertamme hond bij ons ging zijn.