Sastaic, ook nog even geduld dus. Was ze hiervoor altijd regelmatig? En om de hoeveel tijd?
En ik heb goed nieuws, ze is drachtig! Nu nog 5 weken geduld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
betadine schreef:Fannetje, dan kunnen we ongeveer gelijk ons pupje gaan ophalen, als het deze keer wel meezit![]()
Ik ben in contact met een fokker die 2 nestjes verwacht. Beide nestjes zijn voor eind januari. Met een beetje geluk op mijn verjaardag![]()
Was jij het niet die een flatcoat pupje wou zonder weerborstel (of hoe je het ook weer noemt) ?
Van: Pupje zal wel afleiding geven ook al kan die je meisje niet vervangen. Het zal wel de leegte die ze achterlaat een beetje vullen.
fannetje schreef:Betadine, zou niet goed zijn als mijn flatje een ridge zou hebben, al hebben sommige het wel op de neus. Is trouwens niet gewenst bij het ras.
Maar er was idd iemand die een Ridgeback zonder ridge wilde hebben.
Maar we gaan gewoon duimen dat er dit keer een pup voor je bij zit en voor mij ook
Van, gelukkig duurt het nog even en tegen die tijd kun je er dan vast blij mee zijn. Voor nu moet jouw herder gewoon nog een plekje krijgen en dat gaat vast goed komen.
fannetje schreef:Kiwiwitje, ik zou er dan gewoon tussenin gaan zitten. Komt echt niet op 1 dag hoor.