Zo tijdje stil geweest hier. Paar dagen op auto jacht geweest. Gisteravond eindelijk een geschikte auto gevonden. Ik zal vanavond even bijlezen en reageren
Anoniem
Geplaatst: 25-05-16 13:51
Ah leuk! , ik heb helaas geen rijbewijs. Komt ooit
Zag deze op mp
124 breed , 50 hoog en 29 cm naar achteren
Kan hen voor 35 euro halen , mits hij in pap zijn auto past
Denk niet dat het slim is om hem dan in de breedte te doen, het was bij die van mij al lastig om hem er goed in te krijgen en ook weer uit.. Heel veel succes in ieder geval! Misschien inderdaad de achter bank plat doen, ik weet zo niet of je het dan red in de lengte..
Denies wat balen dat je je gerbils weg moet doen Bitje al een idee waar je het aquarium kan neer zetten ? T is wel een super maat Rebecca wat een gaaf aquarium zeg ! Ben benieuwd hoe die is als je m hebt ingericht
Ik heb mijn aquarium net ingericht, k had zeker spijt gekregen als ik die 60cm had genomen, heb nu 80cm maar kan nu eigenlijk nog niet echt iets haha. Maar goed t is voor nu een mooie maat, groter kan ik eerst echt niet kwijt. Er komt morgen nog een stenenbuis is en ik wil nog wat mos. Misschien ook een kleiner huisje, deze is wel erg groot… Ik heb er een lekkere laag bodembedekking in en daar tussen door hooi. Maar ben nog niet tevreden, vindt m nu zo saai haha. Morgen komt er een hamstertje