Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseyDude schreef:Maartje1990 schreef:Dat jij het niet gezien hebt betekend niet dat ze er niet zittendan heb je niet goed gekeken
Omdat ze allemaal in de dolfijnenmagen zitten...
Maartje1990 schreef:Serieus? Waarom hou jij paarden of honden dan? Als je die hebt. Vind je dat wel erg? Sorry maar je bent net een klein kind die op alles waarom vraagt. En niet op iedere waarom is een antwoord te geven. Of ben je met "daarom" tevreden? Dat is mijn mening. Jij deelt die niet prima. Let's agree to disagree.
Maartje1990 schreef:Onderzoeken naar dolfinnen in grote bassins? En met groot bedoel ik niet zoiets als de dolfijnen delta dat vind ik nog steeds te klein.
Milkberry schreef:Een orca is de grootste dolfijnensoort. Dus ook voor dolfijnen is een bassin ongeschikt. Daarnaast weerkaast de wand van het bassin de sonar. Wat hoogst onplezierig is voor dolfijnen. Daarom maken dolfijnen in dolfinaria veel minder geluid. Ze vinden het vervelend.
Milkberry schreef:Maartje1990 schreef:Serieus? Waarom hou jij paarden of honden dan? Als je die hebt. Vind je dat wel erg? Sorry maar je bent net een klein kind die op alles waarom vraagt. En niet op iedere waarom is een antwoord te geven. Of ben je met "daarom" tevreden? Dat is mijn mening. Jij deelt die niet prima. Let's agree to disagree.
Ja, serieus. Ik ben serieus benieuwd waarom jij en anderen, na herhaaldelijk aanreiken van wetenschappelijk materiaal, niet overtuigd bent van dat het voor dolfijnen schadelijk is om in gevangenschap gehouden te worden. Dat geeft mij het idee dat jij er geen idee van hebt wat er in een dolfijnenbrein omgaat. En dat is oke. Maar durf dan gewoon er voor uit te komen dat je geen idee hebt.
"Dit is mijn mening, maar ik kan hem niet onderbouwen" dat vind ik nou kinderachtig. Ik ben JUIST benieuwd wat er achter die mening zit. Als je je mening niet kunt onderbouwen, kun je er net zo goed geen hebben toch?
Zoals ik al eerder aan gaf, het gaat hier om dolfijnen. Zullen we wel om topic blijven?
Ailill schreef:Come on, dit is een erg lage opmerking. Chique hoor!
Jinte schreef:Daar hebben meer mensen binnen dit topic last van, het is dus volkomen onterecht om een specifiek persoon hier op aan te vallen.Ailill schreef:Come on, dit is een erg lage opmerking. Chique hoor!
Dat mag jij vinden. Is niet de 1e keer dat HD niet reageert of dingen negeert die er worden gezegd. Wel het hardste schreeuwen van iedereen maar als ik serieuze vragen stel (dat is al even geleden, niet van de laatste dagen) of er is al meerdere keren gezegd dat er bijv. wél vissen zitten wordt er nooit op gereageerd.
Ailill schreef:Daar hebben meer mensen binnen dit topic last van, het is dus volkomen onterecht om een specifiek persoon hier op aan te vallen.
Bumblehorse schreef:orka panikeert in de medische tank:
https://dolphinproject.net/blog/post/ex ... ical-pool/
Ik denk trouwens dat het een van de jonkies at Loro Parque is. Skylar, Adan of Morgan...
Milkberry schreef:Bumblehorse schreef:orka panikeert in de medische tank:
https://dolphinproject.net/blog/post/ex ... ical-pool/
Ik denk trouwens dat het een van de jonkies at Loro Parque is. Skylar, Adan of Morgan...
Super heftig. Hier heb ik overheen gelezen. Wat zielig.
Jinte schreef:Je mag inderdaad zelf bepalen wat je typt, mensen denigrerend toespreken en bewust met woorden onderuit halen is een ander verhaal. De manier hoe jij je hier profileert zegt mij genoeg.Ailill schreef:Daar hebben meer mensen binnen dit topic last van, het is dus volkomen onterecht om een specifiek persoon hier op aan te vallen.
Nogmaals, dat mag jij vindenIk bepaal nog altijd zelf wat ik zeg (typ) hier. Klinkt niet als mijn probleem.
Ailill schreef:Je mag inderdaad zelf bepalen wat je typt, mensen denigrerend toespreken en bewust met woorden onderuit halen is een ander verhaal. De manier hoe jij je hier profileert zegt mij genoeg.
Jinte schreef:Flikker toch op met je schijnheilige bericht. Als iemand HD onzeker laat voelen ben jij het wel, met je heel bewuste en op HD persoonlijk gerichte berichten.Ailill schreef:Je mag inderdaad zelf bepalen wat je typt, mensen denigrerend toespreken en bewust met woorden onderuit halen is een ander verhaal. De manier hoe jij je hier profileert zegt mij genoeg.
koop een taart en vier het
HD sorry, wil niet dat jij je onzeker voelt. Maar het is vaker voorgekomen dat ik iets vroeg of dat ik (of een ander) zeker wist dat iets niet zo is (zoals bijvoorbeeld die vissen) en dat je dan daarna er niet meer op reageert, maar wel op anderen. Ik zeg niet dat het expres is, maar het is wel vervelend als er een discussie gaande is, dat ik dan iets vraag en dan geen antwoord meer krijg. Dat is al even geleden, en maakt nu ook niet meer uit.
Filmpje vind ik echt bizar.. Aanleiding niet bekend toch? Er staat wel bij dat het is gefilmd door een "anonymous activist" dus ik denken dan dat een bezoeker het heeft gefilmd?
Ailill schreef:Flikker toch op met je schijnheilige bericht. Als iemand HD onzeker laat voelen ben jij het wel, met je heel bewuste en op HD persoonlijk gerichte berichten.
Vervolgens verwijt je hem iets wat iemand anders binnen dit topic nog vele malen erger doet. . . alleen bij die laatste kruip je nog net niet in d'r, blijkbaar ligt daar het verschil.