Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eoweyn_x schreef:Nu Ilona zowat gestopt is met eten (oke, een halve theelepel lijnzaad en 3 hooisprietjes..) omdat ze zo alleen is, snap ik nog minder dat mensen hun konijnen bewust alleen houden..
Heb haar net gedwangvoerd want ze moet toch iets binnen krijgen...
Zwerte schreef:De mijne was wel alleen geweest, maar na de ervaring van een vriendje zag ze het in dr uppie gewoon echt niet zitten. Eentje ernaast kan al veel helpen, ik snap dat de wond nog wat lastig is. Ik duim dat het genoeg helpt en dat de wond dus nog mooi kan herstellen voor je ze echt koppelt.
Totdat ze zelf eet gewoon paar x per dag dwangvoeren en lekkers blijven aanbieden, meer kan je nu niet voor haar doen. Behalve misschien nog pijnstilling, krijgt ze die nog?
Vooral niet te weinig dwangvoer geven hoor! Sommige mensen zijn bang dat ze dan zelf niet meer gaan eten omdat ze steeds vol zitten, maar dat is niet mijn ervaring. Dat vloeibare is sowieso snel de maag door en het is depressie waardoor ze niet eten en geen fysiek probleem. Met goed dwangvoeren hou je haar iig in leven, ook al wil ze dat nu zelf niet....
Eoweyn_x schreef:Dan is het dus geen konijnenopvang en ik dacht dat je het daarover had. Maar goed, ik vind het wel sneu om daarom je konijn alleen te laten zitten. Hij weet wat het is om een maatje te hebben...