Het is even kijken of de kooi als ze volgroeid is ook breed genoeg is, maar ik vind hem al behoorlijk zo haha

Hier een foto van de kooi helemaal (is nu wel anders ingericht)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leffroi schreef:Ik meld me ook! Heb 4 rattenslangen zitten. 2 wildkleur vrouwtjes, een snow vrouwtje en een gele, maar daar weet ik het geslacht niet van.
Verder ben ik druk op zoek naar wimpergekko's, mooie kleurslagen, maar via google word ik niet veel wijzer. Weet iemand hier waar ik het beste terecht kan?
rockwitch schreef:Leffroi schreef:Ik meld me ook! Heb 4 rattenslangen zitten. 2 wildkleur vrouwtjes, een snow vrouwtje en een gele, maar daar weet ik het geslacht niet van.
Verder ben ik druk op zoek naar wimpergekko's, mooie kleurslagen, maar via google word ik niet veel wijzer. Weet iemand hier waar ik het beste terecht kan?
Leuk, ik heb een snow man zitten en een missing black, maar denk dat ik die eruit ga doen en dan een butter vrouw of charcoal ofzo erbij wil. Wij hebben via marktplaats onze wimpergekko's. We dachten twee buckskin, maar eentje is toch wel een dalmatian. Helemaal leuk.