kiwiwitje schreef:Echt ik dacht dat t niet zo moeilijk was om normaal met een flex om te gaan![]()
Moet ik het filmpje nog eens delen?

Het blijft hilarisch.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:kiwiwitje schreef:Echt ik dacht dat t niet zo moeilijk was om normaal met een flex om te gaan![]()
Moet ik het filmpje nog eens delen?![]()
Het blijft hilarisch.
Kaus schreef:Drew is geweldigVolg hem al een hele tijd, geweldige dingen verteld hij ook over zin hulphond
![]()
Ja, die aanval was heftig. Ze riep om hulp maar niemand die gaat helpen natuurlijk. Ik ook niet (stond ook in een afgesloten tuin aan de andere kant van de straat). Uiteindelijk had ze een paar flinke bloedstrepen op haar armen dus ik denk dat hij haar goed te grazen had. Na een paar minuten schoppen en slaan heeft ze hem de gang in kunnen duwen. Erg naar, maar ik ga mijn eigen veiligheid niet riskeren om zo iemand te helpen. Die hond was een paar uur daar voor ook al aan het vechten dus ze weet volgens mij zelf ook wel wat ze in huis heeft.
Skippy01 schreef:Kaus schreef:Drew is geweldigVolg hem al een hele tijd, geweldige dingen verteld hij ook over zin hulphond
![]()
Ja, die aanval was heftig. Ze riep om hulp maar niemand die gaat helpen natuurlijk. Ik ook niet (stond ook in een afgesloten tuin aan de andere kant van de straat). Uiteindelijk had ze een paar flinke bloedstrepen op haar armen dus ik denk dat hij haar goed te grazen had. Na een paar minuten schoppen en slaan heeft ze hem de gang in kunnen duwen. Erg naar, maar ik ga mijn eigen veiligheid niet riskeren om zo iemand te helpen. Die hond was een paar uur daar voor ook al aan het vechten dus ze weet volgens mij zelf ook wel wat ze in huis heeft.
Jeetje, bizar!
Ik ben door mijn vorige hond flink gebeten toen zijn hoofd echt in kortsluiting ging. Ogen glazig en rood, en echt vol vuur er op. Ik ben tot de dag van vandaag heel blij dat we een paar maanden eerder zes tanden hadden verwijderd om medische redenen, waaronder twee hoektanden. Die hond hebben we laten inslapen. En dat was geen gedragsfout, maar een kortsluiting in z'n hoofd (springer rage, serotonine issue, gelinkt aan epilepsie). Dat risico wilde ik niet nemen. Ik kon naar de huisarts voor een tetanus spuit en verbinden van mijn hand. Maar het was nog maar mijn hand. Als hij mijn buurkindjes had gebeten, was dat op gezichtshoogte. Snap niet als een hond al vaker de eigenaar bijt, dat je daar niets aan doet, gedragstherapie of whatever. Zeker met een hond waarbij het dus niet paniek-bijten is, maar 'redirected aggression' (weet de Nederlandse term even niet). Bij de onze zou therapie vanwege de oorzaak niets hebben uitgehaald en was inslapen de enige reële optie helaas. Hebben we allemaal thuis dagen van wakker gelegen, maar je kunt gewoon niets anders meer doen dan.