Mooie foto En geweldig gesprek, ik las het hier net voor en iedereen in een deuk
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-22 20:16
Zelf ben ik het gewend omdat ik dagelijks zo'n gesprek met hem heb, maar visite staat me altijd raar aan te kijken wanneer ik Mango vraag of hij ook wat lekkers wil en hij "Ja!" zegt Hij moet ook altijd het laatste woord hebben. Dat heeft hij vast ook van mij
ikkedus
Geplaatst: 03-03-22 21:22
hasufel schreef:
Mooie foto En geweldig gesprek, ik las het hier net voor en iedereen in een deuk
Ow ik moet daar zo om lachen he, ik zie het gewoon al helemaal voor me, dat hij dat gewoon echt gaat doen en dan bewust omdat die jullie reactie dan leuk vindt
Dat denk ik wel, maar hij heeft wel heel veel van dit soort toevalligheden Dus het kan ook zijn dat hij snapte dat ik nog op een blokje zat te wachten.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-22 11:59
Even wat korte filmpjes.. Tijdens het opvouwen van de was zorgt Mango graag voor wat entertainment.. Ik vind het echt hilarisch hoe hij rond springt En het meest grappige is wel dat edelpapegaaien normaal gesproken juist helemaal niet van springen houden Maar goed, hij voldoet op wel meer vlakken niet aan de ras standaard